Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 4. märts 2014

Minu kullakallid....tulevased abimehed

Olen juba pikka aega omi noori koeri imetlenud ja nende edusammudest mõnusas vaimustuses olnud... hetkel ei suuda ma neid ära kiita :D
Eriti üks, minu Jana, tahab väga olla lambatallede juures, naudib nende ringi sebimist ja muidu nende seas olemist. Ta on viimasel ajal ise üle 1,5m plankaia hüpanud, et ometi saaks nende juures olla.... olen siiani kartnud neid koeri päris vabalt tallede aedikusse  lasta, aga tundub, et minu hirm on olnud täiesti asjata. Loomulikult käisid nad koos minuga seal aias, aga minu lahkudes läksid ka koerad ära, sest nad siiski natuke kartsid lambamammasid, sest on nad ikka natuke veel kaitsval seisukohal nende koerte suhtes ja osad annavad koerale ikka paraja litaka kirja.... aga koera rahulik käitumine ja kohe kõrvad lidusse ja lamama mineku asend rahustab kiirelt ka lamba maha ja olukord on muutunud silmnähtavalt paremaks ja rahulikumaks... Nii ongi väike Jana juba nõus ilma minuta jääma lambaaeda tallede seltsi. Enamuse aja veedab ta aga noorte aastaste lammaste ja meie kitseperega, kes siis elavad titeaia taga...kõrval aias. 
Janaga koos on ka teine koer, kes praeguseni on olnud jätkuvalt müügis, aga... ma ei tea... tema tundub olevat sama tubli nende talledega ja hakkan järjest rohkem kaaluma ka tema jätmist enda karja, kui tõesti kellelgi pole hädasti vaja oma karja valvurit..... Kuna tema väga üle aedade hüppamise meister ei ole, siis tihti ta ei viitsi seda ka teha (tal ei tule hästi välja), aga kui ta läheb, siis temalegi nagu täiesti meeldiks olla tallede juures :D 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar