Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 20. veebruar 2014

Petame

Nii võiks kokkuvõtteks ütelda selle lamba hanitamise loo kohta.

Nimelt juhtus eile õhtul see, mida ma olin kartnud - üks lammas sai kolmikud, nagu Kuks oli ennustanud (küll küsimärgiga, aga ikkagi) Ja kuna kõrval aias üks emme, kes kohe-kohe oli poegima hakkamas ja kõik eilsed ja ka tänase sama aia talle tahtis ära enda alla ärida... ja mind oma seeskuguse totrusega juba kurjaks tegi, sest pidin kõik ülejäänud seal aias kas siis eraldama või teise aeda toimetama....Siis järsku turgatas mulle pähe üks mõte :D Et kuna see emme pidavat üksiku tegema, mis oleks, kui prooviks kohe ühe kolmiku temale sokutada? Mõeldud tehtud, ilma et kolmikuneiu õige ema oleks saanud oma last lakkumagi hakata, viisin ta uue ema nina alla, kus too hoolikalt seda väikest olevust noolima hakkas. Ja kuna ma ei osanud päris täpselt ennustada, millal tal lõpuks enda tall sünnib, siis olin veidi küll mures, et ega ometi liiga pika vahega nn tema lapsed ei "sünni" . Tegin uuele emmele aiakese ümber, et kõik riskid minimaalse piirini oleks viidud ja keegi teine teda segama ei tuleks. Ja ei tulnudki väga kaua oodata, nii umbes tunnike, kui sündis tal endal üks õige kobe tükk poissi :P  Jälgisin mängu kõrval päris pikalt, et ega ta ometi ei taipa, et see väike tegelane siiski tema oma ei ole. Aga võit oli minu, sest tänase hommiku seisuga on mõlemad lapsed nn tema omad :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar