Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 22. veebruar 2014

Lamba lasteaed ja mõjutusmeetodid

Näitan siis lähemalt, kuidas mina toimin oma nn "jonnakate" emadega - niimoodi pulkade vahel, vähemalt paariks päevaks, ees on hein ja vesi .No hetkel pildil küll valges ämbris hein, mida ta sinna oli sokutanud ja mida ma hiljem uuesti veega täitsin... nii paraku kipub nende jooginõudega minema ja puhastama peab üsna tihti, sest paratamatult on see hein ja vesi kõrvuti ning seda heina sinna vette ikka kogu aeg satub. Tihti piisab sellisest sundseisust siiski vaid paarist päevast, kui mõistus koju tuleb, nii oli ka selle emaga. Peaaegu sama valutult läheb ka täiesti võõraste tallede uue ema külge pookimine, kui vajadust peaks olema.
 See väike pere on nüüd aga see, kellele poole poegimise pealt õnnestus üks väike kolmiku neiu külge haakida .... pilt siis tehtud järgmine päev. Pean tõdema, et selline hea juhus ja õnnestumine oli ka minu kogemuste juures täiesti esmakordne :D Mõtlen hirmuga, et mis sellest kolmiku neiust oleks niimoodi  saanud, kui poleks olnud seda üliagarat võõrast emmet..... oleks jälle pidanud mingit üksiktallega piimakat utte pulgatama hakkama ehk.... See jäi nüüd ära. Seega need kahed kolmikud, kes mul on, olen mõlemist ühe teisele emale saanud anda, esimese küll pulkade abiga, teine nüüd siis niimoodi. Eks jääme järgmiseid kolmikuid ootama, sest paaril ennustas Kuks neid siiski veel  (viimased kolmikud olid ka ennustatud, esimesed siiski üllatusena... )
 Tallesid aga tuleb järjest juurde, nii ühe kui kahe kaupa, tänaseks siis nati üle poole teinud ja laudas 102 talle.... mõned pildid siis meie lamba lasteaiast...















Siin aga ühed kaksikud, kes oleks pidanud olema üksik :P Mis siis ikka, eks mul ikka ole hea meel ilusate tugevate tallede üle (ühel veel selline kena must plekk külje peal :D ). Aga seda, et see emme kaksikud teeb, ei osanud ma tegelikult aimata, sest mitte ei olnud tal nii suurt kõhtu ja tissi... ja Kukski arvas pigem ühe talle kasuks... Aga pean siiski jälle rõhutama, et kuna UH sai tehtud natuke üle poole tiinuse(nagu mäletate dets. keskel), siis olid talled juba nii suured, et oligi raske aru saada, mitu neid seal on. Enamuse on ta siiski täppi pannud ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar