Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 27. veebruar 2014

2/3 valmis

Olen natuke olnud laisk ja siia ei ole ma palju jõudnud kirjutada. Aga seda väikest pruuni tütarlast tahtsin ma küll teile näidata :D No nii nummi talleke :D Oli oma ema esimene lapsuke, aga sellegipoolest parajalt pontsakas ja emme igati tubli.

Aga siis üldsiemalt...kõigepealt pean meenutama, kus jäi mu järg pooleli viimane korda...
Põhimõtteliselt on mul nüüd 2/3 lambaid omadega valmis saanud. Ühel ööl sain ma aga kolmikud ja suureks ehmatuseks on emal aga töökorras vaid üks udarapool :( Esialgu said nad siiski kenasti kõik korda-mööda seal söömas käia, ilma et keegi oleks väga kannatanud.... mina aga jäin ootama, millal üks potentsiaalne adopteerimiseks sobiv emme üksiku talle teeb....järjest muudkui kaksikud või verinoored emad, kellele selgelt kaks talle kohe alla loopida oleks liig mis liig. Samal ööl samas aias tegi üks aga kaksikud, kelle ilmale tulekut pidin ka aitama, sest ei suutnud need talled mitte ära otsustada, kumb ennem tuleb -  seda pidin mina tegema. Kokkuvõtteks saime kaks tubli ja tugevat tüdrukut, üks must, teine valge. Emale aga tekitas see sees sobramine vist aga mingi põletiku moodi asja, sest oli tal järgmine päev täielikult kadunud isu ja püsti tõusta ei tahtnud, talled olid näljas ja asi üldplaanis nägi välja väga nukker. Tegin emale antibiootikumi süsti ja juba järgmine päev tundis ta jälle oma tallede vastu huvi, kutsus tissile (kuigi tissis veel vähe piima, tema söömatuse tõttu, aga küll see ka taastub) Niiet asi paraneb :)
Eile õhtul sain järgmised kolmikud. Kui eelmised kolmikud olid veidi üllatusena (vaid ise kahtlustasin), siis need olid siiski arsti poolt enam-vähem kindlaks tehtud , ühesõnaga tõenäosus kolmikut saada oli suur. Nii siis ka juhtus -  sain kaks musta tüdrukut ja ühe musta poisi. Kuna eelmise kolmikutest ühele sain ma päeval ühe amme, kes rändas pulkade vahele, siis jäi uus kolmik nn ootejärjekorda...
Öösel aga sündisidki ühed kaksikud ja kohe sinna otsa tegi üks teine utt ühe üksiku talle.... temast sai siis aga uus amm  ühele eelmise õhtuse kolmikule.....
Täna päev oli aga vaikne, õhtul see eest üks vanem soome verega must utt siis aktsioonis... lubati kaks talle...ise kartsin hullemat..... ja nii ka läks... sain jälle kolm. Kaks tüdrukut - must ja valge, ja üks must poiss... No see poiss oli aga nii suur, nagu mõni üksiktall :P Kui esimene tall oli sees normaalselt, siis teine püüdis tulla ühe jalaga, mis aga ei õnnestunud, ning kolmas tahtis üldse tagumik ees tulla... seega oli minu seal viibimine ja abi seekord ääretult olulise tähtsusega.... nüüd siis jään aga järgmist tubli üksiktallega värsket ema ootama.... ainult pulgavahenurgad hakkavad niimoodi otsa saama, kui nii järjest pean neid pulgatama. Eks näis siis, kuidas läeb. Praegu aga ootan ühe potentsiaalse emme poegimist...

2 kommentaari:

  1. Tõesti armas pruun :) Mis valemiga sa neid saad ometi? Soomlast kuskilt sees? Loodan, et saad kõik keda vaja adopteeritud ja ei pea pudelitega mässama..(hoian pöialt!).

    VastaKustuta
  2. Pruuni saamist ei oska kuidagi kommenteerida tegelikult. Ema on sel tallel valge, isa aga see daala-texeli-soome verega.... aga pole mul ükski must soomlane kunagi pruuni teinud... nüüd aga valged lambad teevad musta jääraga pruuni... võta nüüd kinni, kust tulevad.
    Täna mul poegis kaks lammast üksiktalle.. ehk õnnestub alla sokutada :)

    VastaKustuta