Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 11. detsember 2013

poegimisajale mõeldes

Juba etteruttavalt poegimisajale mõeldes.... leidsin lihtsalt kogemata selle video ja tahtsin näidata, et kasutame ise sama süsteemi ja on äääärmiselt tõhus - paar-kolm päeva ja omaks saavad nii enda, kui võõrad talled :)

http://www.youtube.com/watch?v=rKFUhnZlZPw

7 kommentaari:

  1. Mul kahjuks ei hakka video mängima, viskab mingit errorit...Kas see on selline boks, kus ema ei saa ümber pöörata? Eelmine aasta oli meil ka vaja seda mõistuse pähepanemist vaja mitmel, aga seisid lihtsalt lühikese nööri otsas paar päeva.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole anonüümne, Marju olen :)

      Kustuta
  2. Kummaline, minul avaneb see link ilusti :( Aga videol on taoline süsteem, kus ema pea pannakse nn pulkade vahele, kust ta ära ei saa minna. See konkreetne süsteem on küll pratley kallis süsteem, aga mõte ja süsteem on sama - meie lihtsalt kasutame kahte püstist lauda, mida siis vastavalt lamba pea ja kaela jämedusele kohandame kruvidega :P

    VastaKustuta
  3. Ma ei tea, aga äkki see süsteem toimib vaid "peaaegu normaalse ute puhul"? Mäletan, mismoodi me maadlesime oma peenvillase utega, kes sarnaselt kinni panduna, tegi kõik endast oleneva, et tall süüa ei saaks.Seisis tagajalad koos ja tagaotsa ta "allapoole " mitte ei lasknud, et tall leiaks kergemini tee nisani.Jalaga vehkimisest a e räägi.Elik, äkki see süsteem pole 100 % kindlusega...

    VastaKustuta
  4. Mul möödunud aastal oli ka üks väga peru lammas, aga üsna varsti muutus taltsaks seal pulkade vahel. Ja huvitav oli see, et kui mina tahtsin talle alla panna, siis kukkus niimoodi perutama jalgadega, et mul olid suisa sinikas kätel, aga hiljem vaatasin, et tallel nagu siiski kõht täis - tuli välja, et ilma minuta nagu lasi ikkagi :D
    ei tea, kas 100% kindlusega just see meetod on, aga julgen oma 3 aastase katseperioodiga väita, et hetkel on mul 100% asjaks läinud... või pole mul lihtsalt neid kõige "segasemaid" elukaid olnud :P Niiet, ehk on 99% töökindlusega ?:D Aga katsetada tasub ;)

    VastaKustuta
  5. Ma ka nüüd etteruttavalt :) küsin, kuidas selle poegimisajaga on? Hakkab juba looma?

    VastaKustuta
  6. Eks me jätkuvalt kasvatame veel tissi ja tussu ja kõhtu :D Keegi veel pudenenud ei ole, tähtaeg ka uue nädala keskpaiku, imestan isegi, et kõik veel jalad ristis on olnud :P Mul kohe-kohe kaamerad ka kõik üleval, niiet ei saa enne poegida, kui kõik korras on.... kaks uut kaamerat ei taha teistega koostööd teha samas programmis, aga püüame selle probleemi ka lahendada. Aga eks ma anna märku, kui tulnud juba on. Ootan ise ka põnevusega ...

    VastaKustuta