Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 8. juuli 2013

Esimese uudisena julgen hõigata, et selleks aastaks on kõik heinad tehtud - jeee. Ja seda pea kuu aega varem, kui hullumeelsel eelmisel aastal ja kvaliteetki peaks olema ikka kordades parem :) Nüüd saab rahulikult keskenduda sõnnikuhoidlale uue katuse ehitamisele, millest peaks sujuvalt saama hoopis heinahoidla ;) Mahutab ikka kõik heinad sinna sisse ja jääb veel ruumi ülegi või saab hoida ka kellegi teise heinu, et kevadel hea võtta, kui varju all seisnud :) Kokku peaks minema sinna vähemalt 500 rulli heina.

Aga kutsikatest niipalju, et olen püüdnud neid kenasti kaaluda, et teada saada, kas kõik ikka ilusti juurde võtavad ja tissile ligi pääsevad - jah, kõik kosuvad kenasti ja võtavad juurde päris hästi. Ja minu üllatuseks kõigi nende sünnikaal oli ka päris võrdne. Kõige väiksem küll kaalus 400g, aga järgmised olid 440-510g vahemikus, ning üks siis 540g. Aga tubli emme on see Zeta, hoolitseb ja toidab omi lapsi väga usinalt, et taha nende juurest lahkudagi .Püüdsin täna nende külje alla panna lisaheina,sest maa hakkas juba alt paistma ja kuidagi rõvedaks kippus... aga näe koera püsti ei saa, lohista või minema seal platsis, mida ma ka lõpuks tegin. Ladusin küll kõik tited temast veidi eemale, et tõusku temagi, aga ei... no mis teha.



2 kommentaari:

  1. Hein on kindlasti hea -vanas kuus niidetud ja siis loomadele maitseb :)
    Kas laadale on kitsejuustu oodata ja kas peab enne ära tellima?
    Tervitustega
    Siret Laukalt

    VastaKustuta
  2. Just nii, hein peaks eriti vinge olema sel aastal :P
    Juustuga nii, et plaan oli laadale minna küll, aga seni ei ole ma päris kindel, sest viimastel päevadel on see juust mul kodust niimoodi ära viidud, et ei tea, kas paari kg pärast sinna laadale üldse minna... Aga eks näis. Muidugi ei ole mul ka midagi selle vastu, kui külla tuled, siis saad juutsu kohe kindlasti :D

    VastaKustuta