Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 17. aprill 2013

Veel väikesi

Käisin esmaspäeval kiirelt pealinnas ja kui õhtul koju tulin, tervitasid mind laudas üks ilus kaksikutepaar - poiss ja tüdruk. Settisin siis peale seda kohe oma öökaamera valmis, aga kahe öö jooksul pole nagu midagi tulnud... Käisin täna jälle kiirelt kohalikus päälinnas (Kärdlas), no nii paar tundi olin ära ja kui tagasi tulin, oli jälle üks ilus tütarlaps sündinud - kõht täis ja kõik tip-top korras. Niiet algus on meil jälle kuidagi salaja läinud, kuid õnnelikult :)
Aga üks murejutt on ka....paar lammast on endale ei tea kust korraliku ägeda silmapõletiku hankinud. Esmalt ei saanudki aru, et mis lahti, tegin süsti, et suure põletiku maha saaks, kuid silmad ei läinud paremaks, nüüd konsulteerisin Lõuna-Eesti tarkadega, kust siis me diagnoos pandigi ja öeldi, et minu antud antibiots, selle silmapõletiku korral ei toimi...Aga et saada vastav rohi, oli omaette ooper, sest apteegis seda ei olnud, pea vetil ka mitte, õnneks ühel kolmandal arstil siiski see rohi leidus ja nii ma õnneks saingi kiirelt ravi peale ja jääme lootma parimat, sest üks lammas näeb oma haigete silmadega vaevu-vaevu. Niiet varsti peaks meil asi korda saama, aga teistele teadmiseks püüan kirjeldada kliinilist pilti - silmal on nagu kae peal ja alt on silm punane ja ei pruugi olla nakatundu mõlemad silmad, vaid ka ainult üks silm.
Ühesõnaga vaadake vahel oma lammastega tõtt ja püüdke  seda teha ka kõige kiiremal perioodil, sest sellised "üllatused" tulevad äkki. Ja nagu Liilia ütles, neil oli see paar aastat tagasi keset suve ja aja sa siis neid loomi mööda karjamaad taga ja vahi silma....
Kauneid silmavaateid kõigile! ;)

4 kommentaari:

  1. Tore, et lambatittesid muudkui tuleb.Mitte tore, et käisid pealinnas ja ...oleks kohvile ikka vinud tulla???
    Huvi pärast, mis selle silmarohu nimeks? (võid meili ka panna), meil oli eelmisel kevadel silmapletik ja ka kae moodi asi , Futsithalmikuga olen saanud nii küülikutel kui lammastel asjad korda.

    VastaKustuta
  2. No külla tulemisega oleks väga keeruline olnud, kuna mees sõidutas mind peale arstil käiku kohe linnast välja (ma linnas sõita ei oska) ja ise põrutas Rootsi laeva peale ... nii ma siis pidingi piirduma linnaservas šoplemisega (mis teab mis väärt tegevus oli aga... ) Muidu oleks heal meelel külla tulnud :D
    Aga näe, oled sinagi siis sellise silmajamaga kokku puutunud.. tuleb jah, ähmaselt meelde, et maadlesid millegagi. Aga rohi, mis mulle soovitati on tetratsükliini toimeainega süst, minul õnnestus läbi häda saada alamycini süstelahus, millel ongi see toimeaineks. Seda pean süstima nüüd viiel järjestikusel päeval.... Aga kuna nüüd mees ka mul alles reede õhtul koju maandub, siis vähemalt tänaseks päevaks komandeerisin oma ema meile, et mitte süstal püsti lammast püüda ... oh seda jama. Aga eks katsume hakkama saada

    VastaKustuta
  3. Linnas sõites peab silmad kinni panema ja suunda mitte näitama :), siis hoiavad kõik eemale ja sõit on kukepea.:)
    Ära ütle, et sinu küljeluu on piiri taha tööle läinud???
    Ma maadlen hetkel küülikute silmapõletikega ja ilma retseptiravimiteta ei kipu need asjad lahenema.

    VastaKustuta
  4. Linnas sõitmine minu silmade läbi on selline - oo, näe, jälle tuttav maja, oleks seda juba näinud.... Niiet see silmad kinni sõitmine ei ole mitte suuremaks lahenduseks, ma lihtsalt ei tea, kuhu sõita :D
    Aga minu kallis kaasa läks pundi hiidlaste-saarlastega ka õppima, kuidas lambaid kasvatada :D Ühesõnaga üks projekti korraldatud õppereis ;) Ütlen ausalt, et sellist varianti, et läheks välismaale tööle, pole me mitte kordagi mõelnud, veelvähem kaalunud - meil kodus tööd nii et tapab :P
    Sulle aga edu maadlusareenil, tean mida tunned. Õnneks meil selle retseptiravimi saamisega probleeme pole, tuleb vaid küsida. Aga nukraks teeb lihtsalt see silmapõletik ja teadmatus, kas ja millal järgmine hallsilm sulle aiast õnnetult vastu vaatab :S

    VastaKustuta