Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 13. aprill 2013

Läks lahti...

Koos teledebüüdiga, mida saab järelvaadata SIIT , alustasid laudas ootamatult uut poegimishooaega ka lambad, kus üks esmapoegija oli öösel saanud ühe armsa poisi. Ja mina käisin täna hommikul esimesena laudas ja isegi käisin seal aias sees, aga mida ma ei näinud, oli see tall... tunnike hiljem, kui kõik Maahommikud telest vaadatud, läks Tiit lauta, kust ta mulle helistas, et näe täiesti kuiv ja täis kõhuga tall on seal aias. No ei tea, kus minu silmad siis ennem olid. Aga noor emme on väga tubli, kutsub ja mögiseb usinalt ja piima tundub ka päris ohtralt olema, niiet üks kaunis algu on tehtud, kuid minu arvates ikka oodatust tunduvalt varem. Aga ega seda ju tea kunagi, millal lahti läheb, ega need kuupäevad ei pruugi ju paika minna. Paar tükki on veel sellised vähe suurema udaraga ja paar on megapunase tagumikuga, niiet... saab näha, kes kui kaua vastu peab...

3 kommentaari:

  1. Vahva! Uus ring algab.
    Millal Sa sügisel jäära uttedesse saatsid siis? Kindlasti oled seda maininud, aga ma ei mäleta.
    Ma ise ootan ca 3 nädala pärast alles omasid või no ehk veidi vähem. Aga ootusärevus on juba jälle olemas ja selline tunne, et ei jõua enam ära oodata. Täna pügasin ühte noort utte ja üks finulli ristand tuleb ka enne poegimist kindlasti pügada.

    VastaKustuta
  2. Lahe, raporteerige siis mõlemad jõudumööda:) Enda omad juba sellised "mölakad",et need alguseraskused ununenud...

    VastaKustuta
  3. Liina, tead, mul endal vist oli peas segadus ja arvasin, et tulevad liiga vara need talled. Õige kuupäeva olen kuhugi kindlasse kohta märkinud ja enam peast ei mäleta, kuid näen ühest oma märkmest, et lambal oli innaaeg 19 nov. Järelikult oli siis juba jäär sees. Täna see lammas ka juba poegis :) Niiet jääme oma järgmiseid ootama ...

    VastaKustuta