Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 12. märts 2013

Päev täis üllatusi

Hommik algas üllatustega laudas, kus üks noor kitseneiu oli teinud kaksikud - poisi ja tüdruku, millest tütarlaps oli teab kus kolmandas aias juba ja tundus, et mõlemad ka söömata. Aga selle probleemi lahendasime ka ning varsti olid nad kenasti söönud.

Siis lõuna paiku astus uksest sisse üks vahva meesterahvas, käes armas kingikotike, pistnud selle mulle pihku, lahkus ta kiirelt.... ja kui ma vaatasin, mis seal sees on - seal oli imearmas minu enda lammaste lõngast kootud õlasall :D Suur-suur tänu Küllikesele selle vahva üllatuse eest!

Ja siis astus õhtul tuppa mu enda mees, käes termokotike, millega ma olin pühapäeval Kärdlasse piima viinud ja seal ema käest karbikese mune vastu saanud ( ja külma tõrjumiseks kotti pannud) .... ja oh seda värki, kui mul meenusid need munad ja need hirmkülmad ilmad, mida meil pole isegi südatalvel olnud. Aga näe, unustasin kogu kupatuse autosse ja sealt need mu mees siis leidiski. Loomulikult olid pooled munad külmunud. Nii ma siis koorisingi need külmunud munad kenasti ära (päris mõnus oli koorida ) ja peale nende sulamist saab ehk ka omletti :P Loodan, et need külmumata munad nüüd külmikus ei lõhke :D


Aga õhtul pole veel käes ja eks näis, mis üllatusi meil veel varuks on.... :D

3 kommentaari:

  1. Kitsetalled trumpasid nüüd minu oma üle :D
    Nagu sarvikud, Need valged kõrvad tumeda keha juurde, äge.
    Minul on munad ka vahel laudas ära külmunud. Aga need sulavad üles ja kõlbavad süüa ka. Vähemalt meie oleme elus :D
    Rita

    VastaKustuta
  2. Ah, ei olegi vaadanud, et valged kõrvad tumeda keha küljes :D Aga näe ongi :P iccc
    Nendest munadest sai imehea koogi hoopis :p

    VastaKustuta
  3. Munadega seoses tuli meelde teleturu pakkumine,kus keeedetakse mune uutmooti, lüüakse koorest välja sellisesse keeratavasse anumasse ja visatakse keema , elik kaob ära vajadus peale keetmist mune koorida :P

    VastaKustuta