Flash Calendar- Nature Theme

reede, 8. märts 2013

Naistepäeva eri

Selle kauni päeva erina tegi Triibu täna triibud :D no vähemalt enamus olid triibulised. :P Aga sellised nad siis on - üks triibuga tüdruk (päkapikk), üks triibuga poiss ja segaste värvikombinatsioonidega poiss. On need kitselapsed ikka väikesed küll....


5 kommentaari:

  1. Väga kiftid triibikud :))).Ära siis palun selliseid nunnumeetrit kõigutavaid pilte juurde lisa, eksole :):P

    VastaKustuta
  2. No näed sa siis. Sinul Triibu ja minu esimene oli ka Triibu. Täna algas tegevus teisel kitsel Hallul. Nunnud on nad jah. Airi, mul tütre klassis on lastel ka nunnumeeter põhjas ja linnalaste külastus järjekord on lõputu. :D
    Rita

    VastaKustuta
  3. Rita, ootan siis varsti värsket raporti! ;)
    Airi, kohe varsti lähen lauta, eks siis paista, kas on mõni uus nunnumeetri kõigutaja sündinud ;) Etteruttavalt võin öelda, et sündimas on veel 6 kitse numpsikud, aga kuna enamus emmed on valged, siis ega ma suuri panuseid teisevärvilistele pane, mis sest, et isa on pruunikirju.

    VastaKustuta
  4. Juhhuu! kell 11.00 tahtsin väga lauta ja mul õnnestus algusest lõpuni sünd lindistada ehk siis 11.25 oligi uus kitse tüdruk (2.3 kg)olemas.Kahju, et ma siia pilti ei saa lisada :D Niigi kasutan sinu lehte enda uudiste edastamiseks :S Sellel tüdrukul on siis must põhi värv, ühel küljel on valge (suur)täheke ja teisel küljel Kaks sikksakk jutti (seljalt kõhualla)ja pealaelt üle näo lõua alla on ka valge. NIIIIIII NUNNU!!! :D

    Rita

    VastaKustuta
  5. Ui kadedaks ajad Rita! Tahaks väga pilti näha sellest kaunitarist ;)

    VastaKustuta