Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 3. märts 2013

Lambalt lapsele

Tahaks jagada ühe mu hea tuttava näputöid, mis on nii mõnusad ja lapsele vajalikud :) Olen ise juba pea 5 kuud kasutanud villaheide mähkmeümbriseid, mida ma küll päris alguses nagu kartsin kasutada, et äkki lekivad või miskit.... aga kui olin ühe korra kasutanud, siis viskasin kõik teised nurka ja kasutan ainult neid :D
Loomulikult valmistavad need usinad näpud ka palju muud -  armsaid veste, tekke, sokke, mütse isegi mänguasju -  kõik ikka mõnusase pehmest villast. Osa villa on ka minu lammaste seljast ;) Niiet soovitan soojalt kõigil kiigata nende kodulehele ja facebooki lehele (seal on rohkem pilte).

1 kommentaar:

  1. Minagi hankisin suvel sealt omale mõned oma aja puudusest nii ,et soovitan ka väga:)

    VastaKustuta