Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 31. märts 2013

Häid pühi! (ja vana võlg)

Kõigepealt sooviks kõigile häid ülestõusmispühi!!
Täna ennelõunal laudas askeldades ja tallesid vaadeldes avanes mulle järsku selline vahva pilt - Küll on toredad looduslikud hüppeplatvormid neil kitsedel on :D
video

Ja siis avastasin, et olen ühe oma viimase väga armsa kitsepoisi teie eest saladuses hoidnud, tänaseks on ta juba nädalane ja natuke rohkemgi. Tegu siis Tirtsu tallega, kes sai puhta thüringeri poisiga paaritatud. Aga miks need talled kõik mul musta-valgega tulid? vat ei oska öelda, isad ju pruuni-valgega...
 Ja nüüd on mul juba kaks peaaegu ühesugust talle - poiss ja tüdruk, hirmus armsad tegelased on :D

3 kommentaari:

  1. Kaunist pühade lõppu meiegi poolt. No näed sa siis, sul ju ka ikka kitsedele värvi antud..! :)
    Ah, et kitsetalledele meeldibki siis teiste seljas hüpelda. Ma siin mõtlesin miks nad kogu aeg emmedele selga üritavad hüpata. Nii lahe tegevus ju. :)
    Minul siis täna esimene lammas sai emmeks. 4,6 kg must poiss. Teie lõpetate minul alles algab.
    Tervitab Rita

    VastaKustuta
  2. Jaaa... see ju nii lahe tegevus, kui saab kuhugi otsa hüpata, olgu siis kasvõi lammas või teine kits :D
    Aga ei ole ma veel mitte sellest poegimistrallist pääsenud .... kohe-kohe hakkab mul lammaste teine voor... nii 2-3 nädala pärast :)

    VastaKustuta
  3. Nii armsad. Sul on ikka tõeline rikkus. Ise nii tubli :)
    Sulle ka palju õnnistusi!

    VastaKustuta