Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 20. jaanuar 2013

Üllatav avastus

Ja mina arvasin, et texel lambad on ainult valged ja mina siin üritan lihalamba välimikuga musti siin toota... hiljaks jäin. tumedad texelid on täiesti juba olemas nimega BLUE TEXEL 
Kuna meie osaliselt daala verega must poiss siin toodab huvitavaid tallesid - pruune ja ka selliseid nagu siin pildil näha, siis arvame (jäära endise omanikuga), et ehk on meie poisil hoopis veidi seda blue texeli verd sees? Musta poisi valge isa oli 60% daala ja ülejäänud texel.... aga miks tulid siis juba musta poisi valgel isal valgete uttedega selliseid järglasi? just selliseid keskel tahmahalle ja näost just samasuguseid lapilisi, nagu netist leidvatelt piltidelt näha...
Igatahes väga põnev avastus :D

2 kommentaari:

  1. Lahe:) Kunagi sattusin ka sellele lehele, väga omapärased. Mu meelest Rehekivi OÜ müüs paar aastat tagasi ka musta texeli jäära.

    VastaKustuta
  2. Ma toon siia näite ET jõudluskontrolli karjast, kui nemad müüsid ka musta jäära,Tekib küsimus, kust seal see must värv pärineb? Väga lihtne, tõuparandjana kasutati Islandi lammast ja voila,,,,mustad tulidki,Ometi tõustandard peaks valge villaga olema ((Vabandust, minu punkti klahv ei tööta,

    VastaKustuta