Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 3. jaanuar 2013

Põnev päev

See, et ma pikalt kirjutanud ei ole ja pilt pole pannud... no lihtsalt ei jõua. Kord oli mul isegi mälukaart arvutiga ühendatud, kuid siis pidin jälle jooksma... ja nii mu pildid endiselt seal aparaadis on.
Aga mis siin meil ikka - poegime edukalt ja ka mitteedukalt, püüame siin kõvasti kaksikuid lahku adopteerida, et ilma talleta lambaid rõõmustada, mis ma peaks mainima, on vägagi edukalt õnnestunud, juba 4 lammast on omale uued talled saanud. Ausalt öeldes ei ole see adopteerimine mul kunagi nii libedalt läinud, et viskan eelmise päeva poegijale värskelt sündinud talle nina alla ja hops, tall on oma :D Aga just nii mul seekord vähemalt 3 lambaga läinud on.
Aga see selleks. Tegelikult tahtsin rääkida tänasest päevast, kus meil oli külas härra Ants Kuks, kes võttis Maaülikooli tarvis mingeid vereproove, et selgitada välja Eesti lammaste üldpilti, lisaks olid meil hommikul ka kohalikud vetid, kes võtsid ka vereproove, et Tartu laborisse saata. Aga päev jätkus minule esmakordse asjaga - loomade ultraheli, et kindlaks teha tiinus ja ka võimalike loodete arv. Nii saigi mõni kahtlusalune lammas aparaadiga üle vaadatud - üks neist siiski oli tiine, kaks mitte. Kitsed vaatasin ka üle, sest kõik on kuidagi vait jäänud ja nagu innaaega polegi näha. Selgus, et minu soovitud tiinusega kitsed olid kõik lapseootel ja enamusel oli sees vähemalt 2 talle. Isegi minu nn vägistatud kits oli tiine :D
Homme jätkub õpe lammaste hammaste vaatusega, Kuna üks lammas on kahtlaselt lahja ja täna märkasin kogemata, et mälub kuidagi naljakalt, siis tehakse kohe ka hammaste vaatluse õpe :D Lammas ise polegi väga vana, aga mine tea, mis seal hammastega juhtunud on. Aga igatahes väga armast, et tehakse põhjalik õpe :)
Pilte paraku tänasest päevast ei ole, aga hea, et jõudsin miskit kirjutadagi :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar