Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 31. jaanuar 2013

Noored poisid müüki, ehk varane broneering


 Esimesena pakuks sellist kena pruuni poissi. Isaks tal siis daala-texeli-soomlasevereline papa, emaks valgepealine texelivereline. Üksiktall, kuid ega see aasta pole kindel, kes muidu oleks kaksik olnud või kes mitte. Poiss sündinud 23. detsember

Siin siis tagantvaade.

Järgmisena pakuks sellise kena, välimuselt nn blue texeli moodi :D Muidu kaksiktall, kes sündis 7. jaanuar sel aastal. Isa must daala-texel-soomlanse verega ja ema valgepealine.


 Kolmandana pakuks musta poissi, vahva valge mütsikesega. Sündinud on 30 detsember üksiktallena. Isa on jätkuvalt daala-texel-soomelamba veresusega poiss, ema sisaldab texelit ja natuke sufolki. Oma ema esimene laps, kuid väga hästi kasvanud noormees. (seisab ema kõrval)
Muidugi on veel mõni kena valge poiss ka pakkuda, aga neist ma pilti teinud ei ole...

9 kommentaari:

  1. Väga vahvad ja pontsud. Eriti lahe tundub see nn. blue texel:)

    VastaKustuta
  2. See pruun meie Hummeri poolvend? Ja mulle ka meeldib kangesti too hallikirju:)

    VastaKustuta
  3. Jah, Marju, see pruun on Hummeri poolvend :)
    Mulle meeldivad need kõik kolm väga, kuigi ei saa salata selle hallikirju vahvat välimust.
    Täna aga tundus, et mu ainumas pruun plikatirts on vist isasse - no selline sõber, tuli minu juurde, mõtlesin, et naljaviluks proovin teda nina pealt sügada, aga tema lõi jalad harki ja tundis end jube mõnusalt :D Mina läksin aga veelgi julgemaks ning sügasin juba selja pealt, kõhu alt - ühesõnaga mudisin teda kohe pikalt ja mõnuga, mis tundus tallegi väga meeltmööda olevat. Ühesõnaga, nende papa on samasugune - kui teised suures hirmus jooksevad mu eest ära, siis see vana jalutas vastuvoolu, et ometi minu juurde saaks tulla ja ma teda sügaks :) Vana rahu ise :P Tuleks kõik talled sellised..vat see oleks mõnus :D Üks aasta ma ka hakkan tegema sellist sorteeringut, et kõik argpüksikud lähevad pilve peale ja järgi jäävad vaid need kõige mõnusamad seltsilised :D

    VastaKustuta
  4. Mul on üks tumadapealine noor utt, esimene mu oma karjas sündinu, kes on tegelikult üsnagi araloomuline. Aga eelmisel talvel lõpptiinena avastas ta äkki, kui mõnus on sügatud saada. Nüüd ta siis käibki igal võimalusel lunimas. Kui ma olen ta poole seljaga ja kohe ei märka, siis müksab peaga või kaapsab jalaga mind, et noh..... Ja see julgus on mu meelest ka päris suures osas pärilik. Mu kõige julgema.inimsõbralikuma ute talled olid ka kohe sünnist saati samasugused sõbrad.

    VastaKustuta
  5. Just, just Liina, seda minagi arvan, et julgus on ikka tugevalt pärilik. Mul on samamoodi julged lambad tihti julgeid tallesid teinud ja kui see hea julguse geen veel nii ema kui ka isa poolt sisse tuleb, siis eriti super :D
    Selle pruuni tüdruku ema on ka selline marurahulik tüüp, niiet kahepoolne julgusegeen olemas :D
    Aga tihti olen vaadanud,et kui noored lambad on arad, siis tiinuse ja poegimisega nad lähevad kuidagi julgemaks. Aga eks neid erandeid on ka, kes juba vaat, et sünnist saadik käib ilma mingi erilise põhjuseta sinu juures pai norimas - nii võikski olla ju ;)
    Üks aasta oli mul üks must jäär, kes iseenesest polnudki väga hirmus arg loom, aga paljud järglased on küll parajad metslased, eriti mustad ja nii mõnigi on karjas vaid sellepärast, et ta on must ja väga ilusa vormiga veel pealegi. Vot mitte aru ei saa, miks nad peavad paanitsema, kui teised ümberringi normaalsed on :S

    VastaKustuta
  6. Kusjuures need hullukesed ajavad ka teised närviliseks..Saatsin suvel kõige nõmedamad ära(neil oli küll ka muid vigu) ja nii rahulik on! Ainult üks noor on veidi ettevaatlik, käest juba sööb. Vahel lähen lauta ja ümber seisab 5 lammast seisab ümber, silmad poolkinni:D Lapsed avastasid,et üks lubab endaga lausa ratsutada(ma muidugi ei luba), aga muidu on hea, et nad neid nunnutamas käivad. Lambad ei ehmata iga liigutuse ja valjema kilke peale.
    Iseloomu on igal juhul mõtet vaadata valiku tegemisel, nii kerge on lambaid ühest aedikust/koplist siirdada,kui nad lasevad kinni võtta ja päitsed panna..eesrindlikumad kõnnivad ka ilma viljaämbrita kõrval nagu koer:)

    VastaKustuta
  7. Seda minagi, Marju. :) See Hummer peaks vist ka olema juge poiss, või eksin?

    VastaKustuta
  8. Jah on julge- ma ütlen,et kõnnitan neid nööri otsas:) Ta on kõvasti laiusesse kasvanud, hea et selja peal "vagu" veel pole. Rootslase jäär on ka väga sõbralik, loodan,et see ainult ei lähe üle nahaalsuseks ja ründamiseks,nagu eelmistel...

    VastaKustuta
  9. Üks armsam kui teine:). Mulle ka hirrmsasti meeldib kui lambad julged ja karjamaal mulle vastu jooksevad mitte ,et neid taga pean ajama;) Olin mesilastega toimetades vahel hädas ,tarud asetsevad ka karjamaal ja tarru piiludes pidin konkureerima lammastega:),kes saab sisse vaadata ja kes mitte:). igaksjuhuks sai tarud ikka eraldatud karjamaast ega mesilased lammast salli ju:).

    VastaKustuta