Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 19. detsember 2012

Veel tallesid ... nüüd ka pildid

Pilti ma praegu ei pane, kuna unustasin pildimasina tuppa ja kui kaasa võtsin, siis oli mälukaart arvuti külge jäänud, niiet pilt jäi ikka tegemata Ehk teine homme(Homme saabus NÜÜD :D )..Aga...
Eile sain ma ühe terve tubli kirju tütarlapse, tagurpidi ta küll oli, aga oleks vast ka ise välja tulnud :)



Täna õhtul tulid veel ühed terved tublid kaksikud - poiss ja plika - samuti kõik korras :D Iga sellise korra sünni üle on mul sel aastal topeltrõõm :D
Kuna nüüd pilte siin lisan, siis kirjutan ka juba juurde :) Nimelt täna (neljapäeva) hommikuks olid üllatuslikult laudas veel lambatallesid juures, poeginud olid kaks musta lammast. Arvan, et kahed kaksikud ... justnimelt arvan, kuna üks ühest kaksikupaarist oli jälle kõver, aga teine üllatuslikult täiesti normaalne ... ja ütegi teist mammit sealt aiast ka ei leidnud, kes oleks näiteks selle üksiku kõvera talle teinud... aga hea, et niigi läks. Esimene must emme siis siin oma tüdrukuga
Teise musta kaksikutega - poiss ja tüdruk -  tundus nagu väliselt kõik korras olevat, aga miskitpärast ei taha üks neist mitte püsti tõusta, tundub nagu oleks tal tugevad kordinatsiooni häired -  püüab püsti ajada, aga käib uperkuuti ülepeakaela. Püüdsin teda siis sööta, tegin igaks juhuks seleeni süsti ja jään nüüd siis ootama, mis saab... ise siis aegajalt teda toites. Teine tall, tüdruk, igati tragi, kenasti söönud ja nagu pildiltki näha, ronis emme selga  juba magama :D

Samas ootan aga järgmisi, sest udar on ühel eelmise ööga jalgpalliks muutunud ja ise paks, kui laev... eks siis näu, millal tulevad

3 kommentaari:

  1. Nuuh, kadedaks teeb,sul juba tallesid tuleb mürinal :)).Meil pole veel keegi seda nägugi :S, käin ja nuuman silma siis siin sinu omi vahtdes.Ja kuidas on, magad ka ? Sul neid tittesid jagub nii sisse kui välja...kange tüdruk oled küll.

    VastaKustuta
  2. Sellise karja kõrvalt ja oma isikliku tite kõrvalt veel lambatitte ka söötmas käia, paras..jama.. ma ütlen:? Aga ega lihtsalt surema ka jäta, ise ka poputaks viimase lootusekilluni:( Jaksu!

    VastaKustuta
  3. Airi, eks ma vahel ikka maga... noh,pean tunnistama, et need kaks öist lammast ma seekord küll magasin maha, kuna õhtusel seirel ma midagi kahtlast ei märganud, aga näe, hommikul olid kõik valmis, nii hästi või halvasti, kui see neil välja kukkus, aga valmis said. Täna öösel aga ma nii palju ei maganud, sest ootasin üht konkreetset lammast ja ükskord kella 3 paiku ta ka omadega valmis sai ja abi oli seekord igati õigustatud, sest esimene tall oli normaalne, tubli ja korralik, teine aga täiseti kõver, mis välja tõmmates lausa purunes :S Hea, et ükski korras oli... niiet vahel magan, vahel mitte :P Noh ja kui mina öösel laudas, siis mees üritab last toas lutiga petta :P

    VastaKustuta