Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 25. detsember 2012

Jõululaupäev olid puhkepäev

Kuid siis jätkus meie titetrall....
Jätkuvalt käib meil kurbus ja rõõm käsikäes - kuid täna öösel kena plika sünd...

Päeval aga väga nobe poegija tegi kaksikud tüdrukud ilma mulle ütlemata :D. Üks neist(kes pikutab jalge vahel) nii suur ja traksis nagu oleks juba eilane. Mõlemad on ütlemata tublid ja hoiavad ema ligi. See on suur asi, sest miski ei aja sind kurjemaks, kui loll tall, kes mööda aeda karjudes ringi tormab (ema kutsumisest hoolimata) ja siis veel ise süüa ka ei mõista ning aidata ei lase :P

3 kommentaari:

  1. Head lambad siis, tegid pühade puhul pausi :)
    Iusat pühade jätku teile sinna! Ja jaksu, jaksu sulle , et seda kurbust vähem oleks ja rõõmu rohkem :)

    VastaKustuta
  2. Loen siin juba iga hommik,et kas on positiivseid uudiseid..nagu sõltlane :) Hea meel tervetest!
    Mul tekkis hoopis nende aastalõpu talledega selline teoreetiline probleem, et kas märkida nad parem 01.01.2013 sündinuteks..Kui mul on statistikaametile esitatud loomade arv ja siis pärast(aega ju märgistamiseks on) võtan need arvele kui 2012aasta sünnid,hakkavad mulle jälle helistama tädid, et aga teil on Prias teine arv :P

    VastaKustuta
  3. Tead, Marju, need statistika andmed võta ikka päris rahulikult.... ja kui helistavadki, las helistavad, räägid nendega natuke ja asi tahe :) See on see kõige väiksem asi, mille pärast ma muretsen. Kui neil on küsimusi, siis helistagu, aga lolliks ma nende pärast küll ei rabele ;) Prias võibiki teine arv olla, sest tallesid märgistad ju alles 6 kuu jooksul ja enne seda neid PRIAS näha ei ole ju.
    Aga eks neid häid uudiseid ikka vahel tule ... täna hommikul sain ka väga armsa suure potsaka tüdruku, lausa rõõm oli vaadata :) Aga infoks võin öelda, et samad juhtumid on juba ka nii Võrus kui ka naabritel... Kallid kaaslambakasvatajad, kõik see on alles algus ühele suurele jamale, hoidke omad silmad ja vaim valmis!

    VastaKustuta