Flash Calendar- Nature Theme

reede, 28. september 2012

Õues on masendav

No kohe jube masendav.... muudkui kallab vihma, lammaste karjamaa on juba peaaegu vee all ja lambad peavad vist varsti endale lestad kasvatama... oktoobri algul neid nagu lauta kinni panna oleks ka jube, aga tõesti ei tea mida teha, sest ega see vesi nende jalgadele ka hästi ei mõju.... Ja ilma paranemist ka loota ei ole... nüüd läks mul hädaldamiseks, aga no mis sa hing ikka teed, kahju on loomadest....

4 kommentaari:

  1. Jama küll...niiskusest hakkasid eelmine aasta mitmed lonkama. Lisaks tallavad ju koplid porimülkaks .Praegu meiepool küll on päris normaalne,ei saa kurta. Või peab siin teedevalitsust tänama, kes 3-meetrised eurokraavid kaevas:P

    VastaKustuta
  2. Mul on õnneks tööd praegu üle kaela, muidu nutaks samas rütmis sinuga :P.Meil pole lambalauta ka, kuhu ajada, kasvõi ööseks, küülikud seal ees ajutiselt.Pea vastu ja ära lase tujul langeda , pealegi ootame me muid uudiseid :))

    VastaKustuta
  3. Eks ta ole, hakkavad lonkama jah, mul ka möödunud aastal lonkasid hullult ja osasid ma isegi tohterdasin, kuna sõra juurde tuli selline mädaniku moodi asi.... Meil naabrimees lasi küll nii kuu aega tagasi läbi karjamaa kaevata suure sügava kraavi, aga millegipärast mõlemalpool kraavi on sellised lained - no meil lihtsalt on selline madal maa :S

    Aga Airi... seda teist uudist ootan mina ka muudkui , aga plika ei oska muud teha, kui kiusata - lubab, aga ei tule :P Lohutan, et ega ta siiski tulemata ei jäää :D

    VastaKustuta
  4. Mina ka ikka iga uue teeme puhul kohe piilumas ega ometi.. aga jah eks peab veel ootama:)
    Meil ka vesi kõikjal nagu suvelgi ainult partidel pidu:(

    VastaKustuta