Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 10. september 2012

Ehk?

Mine sa tea, ehk on mul veel enne haiglasse minekut korraks ka nn.  dekreetpuhkusel olla? Nimelt on kõik kartul juba üleval ( tänud tublile asendustalunikule Viivikale ja loomulikult mu vanematele) ja täna mu kallite esivanemate abiga ka sorteeritud... Sel aastal ma ise korjamas oma paindumatuse tõttu ei käinud, kuid vähemalt sain ma abistada soreerimisel ning esivanemad aitasid kotti valada ja kotte tõsta.... ning põhimõtteliselt on kartul juba ka maha müüdud, sest tuleb välja, et sel aastal ei ole paljudel mitte selle kartulitega hiilata. Ise ma ei saa aga saagi üle kuidagi nuriseda, kuigi eks see oli tunduvalt väiksem, kui mullu ja natuke väiksemad ka, aga midagi katastroofilist ka ei ole. Üles võtmist ootab vaid veel osa punapeete, aga sellegi loodan ka saada homme ühele poole.... ja siis... puhkusele.... kuigi loodan, et ei pea enam kaua veerema :P .... kuigi tean , et 37. nädal läks alles jooksu, niiet ei pruugi see pudenemine ka niipea olla, aga mine sa tea. Suured poisid on aga kenasti välja juba koolitatud, saavad kenasti kahekesi ka kitselüpsiga hakkama, kui tarvis. Ja nüüd alates laupäevast läksime ka üle ühele korrale lüpsile päevas.  Eks siis vaata kuidas edasine elu läheb ja millal teid oma kauaoodatud uudistega rõõmustada saan.. Seniks kaunist sügise jätku!

2 kommentaari:

  1. Sulle Kaire minu poolt "kerget pudisemist" :)), jään siis uudiste ootele :)

    VastaKustuta
  2. Ma ka ootan,millal sa juba blogi kirjelduses selle "väike pere" ära muudad:P Ametlikult vist alates neljast paljulapseline?
    Aga mõnusat lõpusirget,löö aga jalad seinale ja katsu palju magada...kuniks saab:)

    VastaKustuta