Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 7. mai 2012

Bella, Donna


Sai natuke vokiga tööd tehtud ja minu omad kutsud kõik ühte vihti kokku keeratud, tulemus sai just selline kirju nagu ma lootsin, sest border Bella jagab meil vahel natuke seda halli aluskarva ja pensionär Donna pruuni ning lammas andis seda valget värvi (50% lammast ja 50% koera).... Nii saingi 120g ning 210 meetrit seda kirjut lõngakest :) Kui kellelgi peaks olema tahtmist seda omama hakata, siis andku teada, lepime hinna ja lõng saab uue omaniku

Ootan siiani pingsalt, et mu slovakid ka oma aluskarva hakkaksid ajama, aga kuidagi ei taha see sealt lahti tulla, kuigi näen, et vahel nagu mingi karv on lahti, aga kammides ei tule nagu suurt midagi... aga eks ootan veel...

5 kommentaari:

  1. No nii vahvad toonid, tubli!Ma ei saa enam ise kedrata, varsti ostan sinu käest lõnga :))

    VastaKustuta
  2. Soohh, miks sa ise ei saa kedrata???

    VastaKustuta
  3. Kaire jõuab ikka kohe igale poole..:)
    Aga emastel koertel on see karvaajamine kuidagi jooksuajaga seoses, et mingi aja pärast viskab villa maha. Mul ka koll nagu karvahunnik, aga kätte ei saa miskit :P

    VastaKustuta
  4. Väga mõnus lõng!
    Kui kaugel Sa oma ootamisega oled juba? Et kui kaua veel voki taha ära mahud ;)
    Koerte karvaajamisega- meil laikal tuli see talvekarv tihtipeale alles keset suurt suve lahti.

    VastaKustuta
  5. Liina, mina mahun sinna voki taha vist ikka tükk aega(vähemalt ise loodan :p ) ... lapsed jõuavad enne ikka kooli minna... eks siis vaata, millal väike otsustab ilmavalgust näha ;)
    Konsulteerisin ühe teise slovaki kasvatajaga ja tema ütles, et sellist massilist karvaajamist ei toimugi ... ei tea, kas jäängi nüüd sellest valgest koerakarvast unistama... :( Võtan kammi kätte ja lähen proovin veel neid kratsida, sest mõni karv ju ometi tuleb....ehk nüüd siis saan....

    VastaKustuta