Flash Calendar- Nature Theme

reede, 13. aprill 2012

Uuendused

Jätaks nüüd selle eelmise teema ja liiguks eluga edasi... mis olnd, see olnd
Lähme edasi uuendustega.... Nimelt tegi mu kallis kaasa paar päeva pingsalt tööd äsja toast väljaviidud põranda- ja laelaudadega ning nii valmis mulle kitselüpsipukk, sest üha suureneva ümarvormi tõttu on see varsti hädavajalik.... Nüüd ma siis harjutangi kitsi sinna pukile ronima ja tundub, et edukalt. Algul nad küll ei saanud aru, et miks ma neid üldse oma aiast välja tarin ja miks ometi peavad nad mingi krenku otsa ronima? Aga eks see viljapott seal ninaees on piisavalt ahvatlev, et nüüd pärast paari päeva ei peagi neid enam tagumikust üles lükkama :) Paar tükki muidugi käitusid, nagu oleks ennegi sellist agregaati näinud- kasutanud ... aga vaevalt nad seda siiski teinud on...


Illu ja Sirtsu talled on ka nüüd juba üle kahe nädala vanad(saavad juba kohe kolm nädalat) ja proovisin neidki nüüd eile ööseks ööseks emast eraldada. Üks Illu talledest oli küll hommikuks ema juures tagasi ( on nad ju mõnusad pugejad) ja arvasin, et nüüd on ka tissid tühjaks tõmmatud, aga emme ei olnudki talle alla lasknud. Lüpsin ta pooleldi tühjaks, jättes ka talledele midagi.... aga kummalisel moel ei laskun ema ikka kumbagi alla ja nii tuligi õhtul ka veel mul lüpsta ja jätsin talled ema juurde ööseks...ja hommikul oli ka udar täis... no üldse ma sellest kitsest nüüd aru ei saa... pole ta nii mul mitte enne teinud. Aga täna õhtul siiski tundus, et tissid oli nati tühjemad, kui oleks täiesti imemata udar... ehk ikka talled saavad ka süüa,kui ei, siis pean hakkama tallesid ise söötma. Aga eks näis.

14 kommentaari:

  1. OT, kellel need suurenevad ümarvormid on?Ega ometi...?:)))

    VastaKustuta
  2. Eks ta ole, kes võtab alla, kes juurde ;)

    VastaKustuta
  3. No need saare naised on ikka tõesti kanged naised!:))Jaksu sulle Kaire ja ära endale liiga tee.:)

    VastaKustuta
  4. Mina teen ühe kitsega väikest sunnitrikki. Nimelt ei taha temagi oma talle enam hästi toita, kui tall eemal olnud. Piisab kui võtan sarvedest kinni ja tall läheb kohe sööma. Pärast lubab jälle normaalselt alla, aga just siis, kui värskelt talle mamma juurde panen, hakkab perutama.
    Maie

    VastaKustuta
  5. No tõesti, mis sa kostad:D Palju õnne! Ma ei jõua ka enam järgi...
    Aga kitselüpsist rääkides- mul just oli kaklemine kitsega, talled juba kuuvanused ja tahaks ka omale piima- ei tahtnud ta kuidagi esialgu nõus olla. Ju harjub jälle.

    VastaKustuta
  6. Aitäh teile! Aga Marju, miks sa järgi ei jõua? Sa noor inime ju veel ;)
    Aga tõrges kitseke oli täna hommikuks tallede kõhu täis söötnud ja minul ei olnud väga midagi sealt lüpsta :P
    Ja seda olen minagi tundnud, et kui kits uuesti lüpsma tuleb (eriti nooremapoolne), et siis ta nagu ära unustanud, et teda ka inimene võiks näppida ja tuleb lihtsalt uuesti harjutada... mul ühega see aasta sama asi, aga nüüd on kõik ok ja see lüpsipukk oli selle looma suhtes veel eriti hea abiline :D ( ega polegi enne tahtnud temaga maadelda ausaltöeldes :P )

    VastaKustuta
  7. :) Nii tore ,nii tore :) Vahva aasta;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sama rõõm valdas mind, kui sinu blogist selle sinu kohta välja lugesin :D

      Kustuta
    2. :-D
      Õnned ka siitpoolt, värskelt mammalt!

      Kustuta
  8. Ülivahva uudis. Palju õnne kogu te perele! Nüüd jõuad mulle järgi ja eks põrutad varsti möödagi ;)
    Nüüd peaksid panema meile siia "kairekaamera", et saaksime kaasa elada;)

    VastaKustuta
  9. Oh sind naljameest :) Aga pean ütlema, et jube igav oleks seda aeglast paisumist mitu kuud vaadata :P Aga aitäh õnnede eest, neid ikka vaja ;)

    VastaKustuta
  10. Oo! Mis uudised. Palju õnne!

    VastaKustuta
  11. Mind noritakse pidevalt, et näe kolm poissi- nüüd tuleb tüdruk ka teha...aga kui suure tütresooviga hoopis kaksikud poisid tulevad:P

    VastaKustuta
  12. Tead Marju, meil ühe perega siin Hiiumaal juhtus niimoodi :D...nüüd on 5 poissi :P
    Aga eks aeg näita, kes tulemas on :) ja kui ka on poiss...mis siis ikka, on temagi oodatud :D

    VastaKustuta