Flash Calendar- Nature Theme

reede, 6. aprill 2012

Hoiatus

Mõtlesin siin pikal, et kas seda postitust kirjutada või mitte, aga jõudsin järeldusele, et ehk pean ka teisi nii praegusi kui võibolla ka tulevasi loomakasvatajaid hoiatama.
Nimelt kui keegi mäletab, siis ostsin endale möödunud kevadel Raplamaalt Heili Tammaru käest noore siku. No väitis, et tegu on puhtatõulise saanega ja isal on paberid ja puha... kohale minnes ei näinud ma ei isa ega pabereid (isa olevat just läinud külapeale "tööle" ja pabereid ka ei toodud) .... Noja, kuna enamus kitsi nägidki seal välja sellised valged, siis ei olnud mul väga alust ka nii suurt valet ka kahtlustada (no kui loll siis loll) Sai vahetatud see sikk 4-ja noore lambatürduku vastu, keda ta küll ise pidi edasi lutitama... sest muidu ta tahtis saada nn puhtatõulise siku eest saada natuke üle 2000 krooni.... no mis ikka....
Aga sügisel selgus tõsiasi, et see loom kohe mitte ei taha meie ega ka kellegi teise kitsedega toimetada...noh, tegelikult tema tahtis toimetada küll - kargas mis kole ja tüdrukud olid ka väga küljealla hõõrujad.... aga näe tulemust ei tahtnud tulla... nii ta kargas tüdrukuid suisa vähemalt 3 ringi. Ja kahe pere peale kokku oli neid natuke rohkem, kui 15, millest siis lõpuks vaid 2 kitse ka tiineks jäid. No oli sellega kuidas oli, aga mõtlesin, et viiks selle siku siis algsele omanukule tagasi, millega ta isegi alguses nõus oli, aga kui hakkasime rääkima, et ehk saaks pool raha ikka tagasi, siis hakati ähvardama kohtuga ja nõudma arstlikku tõendit ja tema oli oma võidus väga kindel.... Ja kui pakkusime välja, et ehk annaks siis vähemalt kaks lammast tagasi, siis öeldi "Oh Jumal" ja pandi toru hargile..... No see selleks, ju ma võin selle siku ka oma koerte kätte sööta ja olgu ta oma lammastega õnnelik, aga siia kirjutama ajendas mind hoopis see, kuidas see daam valetada suudab, sest minu antud lambaid müüb ta netis texelite pähe 120€( või oli 130 isegi?) tükk ( tundub, et nüüd on ta hinna igaksjuhuks ikka maha võtnud), kuigi sai talle korduvalt ja pikalt seletatud , et lambad on texeli veresusega, loetledes üles, mis verd nad veel sisaldavad... Veel müüb ta thüringeri ja saane ristandeid (kui seal käisime, siis ei näinud me mitte ÜHTEGI thüringeri kitse, mis oma värvi poolest peaks ometi silma hakkama), kes annavad 7,8 l päevas piima. Ja kuulutuse juures olevatel piltidel olevad ilusad thüringeri pildid on pärit internetist ja tema väite alusel on just nemad tema karja eellased... No nii haiget juttu annab ajada ju... Aga ega tema valedel ei ole piire ja neid tekkis üha juurde ja väga sorava jutuna( must valgeks ja vastupidi)... nii ma siis hoiatangi, et keegi teine , kes peaks omale looma soetama, seda kohe mitte selle inimese käest ei teeks.
Aga eks kuidagi peab omad õpperahad ära maksma ja eriti selles osas, et ära usalda igat inimest. Ei pea ise viha ja võtan asja juba ükskõikselt, sest muuta ei saa enam midagi, kui pidasin oluliseks lihtsalt teisi hoiatada, sest mind ei hoiatanud keegi ... Siiski arvan, et ega temalgi need vitsad saamata ei jää, olgu see siis varem või hiljem ... loodan siiski, et varem....

46 kommentaari:

  1. Nüüd on ju see googeldamine moes...ma ennevanasti ei kasutanud, sain ka omad vitsad...Kitsest kahju, iseenesest mõnus elukas, aga kuidas ikka saab sellist saasta müüa teadlikult ja suud-silmad täis valetada:S

    VastaKustuta
  2. Sorry, ei saanud päris aru...kas tegu ei olnud tõupuhta loomaga?
    Kui aus olla, siis ega nt. jäära sigivust ei oskaksi ette arvata, neid steriilseid loomi on ennegi ette juhtunud...aga ma ei tea, kuidas sel puhul käitutud.Küülikuid on vist isegi välja vahetatud.
    Kohtuga ähvardamine, vabandust, ajab naerma...lugege ometi advokaadi tunnitasusid ja siis rääkige edasi.Kosmos.Aga üks korralik ostu-müügileping kuulub tänapäeva elu juures marjaks ära :).
    Lõppsuhtumine on sul Kaire hea, lase vabaks ja ela edasi, teha pole midagi.Mis ei tapa, teeb tugevaks ja kooliraha maksame me kõik.

    VastaKustuta
  3. ütleme nii, et tõupuhtust on raske tõestada ja ka ümber lükata, aga kui vaadata tema müüdavaid (TÕU)loomi ja juttu, mis sinna juurde käib, siis tekib ääretu kahtlus...pealegi olid tal noored sikupoisid(nii 8-10 kuused) oma emadega ja teiste tüdrukutega samas aias....
    Jah, ega seda, et kas poiss tööd teeb või mitte, on raske ette arvata, aga viisakas oleks vähemalt siis kas tagasi võtta või siis vahetada(soovisin algul mõne tüdruku vastu vahetad, mille kohta hakkas ta ka kokutama, et ei tea, temal ikka vist ei ole kedagi...ja osadel poistel munad ka maha võetud) ... Aga mis ikka.. kool kinni makstud ja järgmine kord vist tõesti targem mingi leping teha.... Kohtuga ähvardamine oli tõesti absurd.. ma tõesti ei viitsi temag maid jagada, olen selleka piisavalt laisk.

    VastaKustuta
  4. Kahju et sa minuga enne ostu ei suhelnud, elan ju siin ja tean teda. Oli paar kuud minu alluvuses tööl ka mingi aja, üks hull susserdaja ja valetaja. Ma ei olegi aru saanud,kas mängib lihtsameelset või on seda, aga nagu näha, siis pettuste peale aju lõikab hästi.

    VastaKustuta
  5. Kui sa oled nüüd see Viivika, kes on minu usin asendaja.... siis ma ei teadnud paraku sel ajal üldse, et sa sealkandis elad ja üldse, et sa selle ameti peal oled...niiet.... mis teha. Aga loodan lihtsalt, et ehk tal pikka pidu enam pole, kui laias internetis natuke omi kurbi kogemusi jagada... Petmine peab lõppema!

    VastaKustuta
  6. Tubli, Kaire, et asja käsile võtsid! Siit tuli veel lisa selle loomapidaja kohta:
    http://naistekas.delfi.ee/foorum/read.php?24,11476655

    VastaKustuta
  7. Tea kas võib seda juttu kitsefoorumisse ka linkida või sajab sulle kohtuähvardusi kaela :P
    Samas ju kõik õige ja ehk ei lähe rohkem lihtsameelseid nagu meie õnge...

    VastaKustuta
  8. Nägin vilksamisi homse Võsareporteri(esmasp. kl 20.00)reklaami, kas ongi meie tuttavast tädist juttu seal?!

    VastaKustuta
  9. Marju, ma arvan, et ehk võid panna lingi sinna foorumisse... Ei ole ma ju midagi valetanud ja rääkisin asjast vaid nii, nagu oli... pole ju tal mingit alus minu peale kaevata.

    Ei ole näinud seda Reporteri reklaami, aga ju me õhtul siis piilume :) Ehk saab piduri talle kiiremini peale, kui me arvame :D

    VastaKustuta
  10. http://pajumaekennel.onepagefree.com/
    elllugu kodulehel : Ehk siis kaudselt Madonna Estri eest pole mina oma lepingus allakirjutatud tasu kätte saanud( kutsikas). valetas Kenneliitu registreerimisel kutsikate sünniaega, kutsikas ema juurest liiga noorelt minu juurde - kes sellega ei tegele see ei saagi aru mis toimub , kuid kes mõtleb saab aru... kahju vaid et kannatajateks minu jah Pajumäe Madonna Ester ja tema järglased ja nende omanikud - keda Tammarul õnnestub nüüd solgiga üle valada minu nimel- kuid mina vastutan oma koerte kutsikate eest- minu kennel on Pajumäe millel kaudselt minu digiallikri....Kole raske on müüa nüüd oma koera kutsikaid - kui olen sellisel saastal lasknud omale ämbri pähe panna.... Kahju on ka nendest kes on ostnud Tammaru käest kassi, kana, jänese, poni, lamba jne. sest kõike mida Tammaru räägib saate te pärast teada - lollid olime,et sellise suli juttu usume.!! Mina ka!! Isegi tema ema ütles veidi üle aasta tagasi, kui Estrit teist kordselt osma tulid : jah veenda ta oskab ! Kõik mida ta müüb on paberitega- hundikoera kutsikas, kassid , lambad jne, jne.Ole vaid loll ja usu.Kahju vaid et õppetund selline , kes julgeb võtke kampa. marve

    VastaKustuta
  11. Kui kõik petetud kokku ajada ja talle kambakas teha?

    VastaKustuta
  12. No ma mõtlen seaduslikult ...

    VastaKustuta
  13. Ta on üritanud pikalt läbi börsi ja soovi oma loomi müüa varastatud piltidega ja olen talle korduvalt ka seda teada andnud. Siis kaob kuulutus ruttu ära aga mõne aja pärast tuleb jälle välja. Tema enda piltidel pole küll näinud ühtegi saanet ega thüringeri. Kõik tavalised karvanässid. Eelmine aasta sai Marjut hoiatatud, et mitte osta selle tädikese käest, sest kõik tundus juba netist leitu põhjal imelik.
    Kui karjas pole ühtegi saanet näha siis oleks raske ka uskuda, et seal puhtaid loomi tehakse. Olen ise näinud saane sikku koos paberitega Jõgevamaal Tabiveres, ma küll ei tea, kas see sikk veel elus on aga tegu oli suure korraliku loomaga. Ainult ei mäleta enam, kas oli toodud Lätist või Leedust ja vanust oli tal juba üle 10.
    Kui otsite korralikku piimaanniga loomi siis pöörduge Aita Metsa poole, tal nädal tagasi poegisid Rootsi maatõugu kitsed. Lähen ka ise sealt poissi tooma. Kuid tegutsema peab kiiresti, ta müüb ainult noori tallekesi.
    Anne Põlvamaalt

    VastaKustuta
  14. Jaa Anne, ma läksin ilusa ümmarguse jutu õnge:S Eks me hakkame varsti 100 eurost kitsepraadi sööma. Aga no kitseäri on ilmselt vähetasuv, nüüd tuleb kutsikavabrik tööl hoida:D

    VastaKustuta
  15. Oot, Marju... kas sul läks nüüd kitsega kohe niii halvasti, et peab ta ära sööma??

    Aga aitäh, Anne! Aita Mets on tõesti igati tubli noor kitsekasvataja, kes teenib tulu ausal teel, ilma teistest tankiga üle sõitmata :) Selleks aastaks on mul siiski uus korralik sikk olemas :)

    VastaKustuta
  16. Kaire Vannas miks sa valetad ja laimad mind? Sina petsid minult saane siku välja kui mõni aeg tagasi Prias käisin ja avastasin et sinu lambad ei ole mitte texelid vaid tavalised maalambad kuid minule ütlesid tookord et sa kasvatad texeleid ja see väga hea lihatõug ja kasvab väga suureks-lammastega on mul kogemus praktiliselt olematu ja ei osanudki midagi arvata kuid tekkis huvi lõpuks su jutu peale.Helistasid mitu korda mulle ma mäletan küll ja pakkusid oma nn.texeleid.kuni ma lõpuks siiski nõustusin vahetusega.
    Väga silmakirjalik on minu kaela ajada oma valed,aga jälle õpin midagi head selle halva juures nimelt inimsi tundma.
    Sa helistad mulle ja ütled et minu saane sokk on suguvõimetu ja kurtsid et said ainult mõned talled.Küsisin kuidas saab olla suguvõimetu ja samal ajal tallesi saada siis hakkasid sa kokutama ja keerutama.Küsisin kas sa arstiga oled ühendust võtnud ja rääkinud sellest milles asi olla võib?siis vastasid sa eitavalt.Teadmiseks sulle kui loom ei saa piisaval hulgal mineraale,mikroelemente ja vitamiine siis suguvõime kahaneb olulisel määral.Ega siis ainult heina ei anta!
    Kui mehega keppi teed kas sa jääd igakord rasedaks või saab sinu mehe kohta õelda ka et suguvõimetu et ainult paar titte valmis teinud??
    Mis puutub meie kitsedesse siis ei tasu ikka laimata sest mul on nad piimatõu kitsed küll ja need kes välismaalt toodud jah loomulikult neil on tõutunnistused olemas kuid kes minu juures sündinud nendel pole ja teada on see et pria ei väljasta kitsedele tõutunnistusi.
    Kahju on sellest kui madalalaubalised on inimesed ja ei anna endale aru mida nad kirja panevad. Aga Kaire ma vaatan et sa nii väga pingutad ja näed vaeva riputades hoolikalt ülesse laimu minu kohta siis ei ole mul muud valikut kui tõepoolest premeerida sind kohtusse minekuga ja tõendeid leiab sinu nime alt piisavalt.Laimu levitamine käib paragrafi alla ja trahv on päris suur.Teadmiseks sulle Kaire Vannas et kohtume kohtus sest kuidagi on vaja sulle ju tasuda sellise vaeva eest mind laimates igalpool netis ja alusetult.
    Arvad et rikud looma ära ja siis andku ma sulle aga uus ja kui ei siis maksad kätte! Ma ei oleks seda arvanudki .
    Palusin et sa loomaarstilt võtaksid tõendi mis sokuga tõpsemalt lahti on ja ütlesin ju selgelt et maksan arve kinni kui minu viga on ,MIKS SA KEELDUSID? Mitte mina ei keeranud selga vaid sina tegid seda ja nüüd teeb see sulle viha kuna ilmselt tead et suure tõenäosusega oled ise süüdi.Igatahes oled sa väga kahepalgeline ja mitte üldsegi aus inimene.Soovitan Kaire sul väga hea advokaat otsida sest see mida siin kokku keerasid minu vastu alusetult läheb otseteed kohtusse.Tõendusmaterjali on rohkem kui küll juba.
    Kõike kaunist!

    Teadmiseks siis veel et kui te oskate inimesed googeldada siis kirjutage googlisse Marve Järvela Pajumäe Kennel ja siis tehke edasi omad järeldused.Vaadake ka bernhardiin.ee lehekülge mida Marvest kirjutatakse ja mis on ka tõsi.See on jahmatav ja väga kurb.
    Ma saan panna käe südamele ja õelda et ma ei ole kellelegi liiga teinud.Marju sa teed endaarvates head nalja aga kas sa tead kui mage see nali on ?

    Heili.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seal ei kirjutata ju miskit. Lihtsalt tekib küsimus: miks Heilil on nii palju jamasid,loomadega ja lapsega. Ise nii tubli ja tore aga millegipärast alatasa satub jamadesse?

      Heilil jutt jookseb endal ju hästi milleks advokaati vaja musta valgeks rääkima, naine oskab ise ka.

      Kustuta
  17. Ma ei viitsiks siin otseeetris enam midagi öelda, eks sa Heili tead ise mis kitse sa mulle müüsid. Mida seda muidusööjat siis pidada.
    Ikka õige jultunud sõnavõtt siin Kairet sõimata veel!

    VastaKustuta
  18. Ei tea, kas viitsin ka ennast siin õigustama hakata, sest see on ju nagu hane selga vesi. Aga SINA ju pakkusid ISE siinsamas blogis mulle puhtatõulist sikku! Ja kuidas sain mina teda ära rikkuda?? Milles on sul alust arvata, et mu lambad-kitsed vaid heina saavad?? (söödaratsioonis on hein-silo-kaer-mineraalid-lakukivi, tule ja kontrolli!) Ja kuna sikk on lammastega ühes aias, siis ei ole kuidagi võimalust, et TEMA samu sööke kätte ei saa! Lambad pole mul kunagi puhtad texelid olnud ja seda sai sulle ka kohe alguses räägitud ja mitu korda!!! On erinevate lihatõugude ristandid. Kui tahad võrrelda maalammaste välimikku ja minu lammaste välimikku ja suurust, siis palun väga... Ja sinu kohtuähvardust ma ei karda, sest tean, et ei ole midagi valesti teinud. Küsiks parem, et kuidas on selle haige jalaga kutisika müügiga sinu poolt????
    Ja mis tõendit sa sealt loomaarstilt ootad? Hakkab ta spermaproovi võtma või??? Ja sellest, et et sa oleks lubanud kinni maksta, kuulen ma praegu esimest korda :) Aga tead, ma ei viitsi sinuga kakelda, nagu ütlesin võin panna selle siku lihtsalt patta ja mure lahendatud.....Aga tõendid on kõik meie kasuks!
    Aaaa... ja kuidas see igalpool netis laimamine välja näeb? Kutsika juttu pole ju mina kirjutanud.... Rääkisin vaid seda, kuidas asi oli, ei midagi muud.
    Jõudu!

    VastaKustuta
  19. Pakun siin veelkord lahendust - annad, Heili, mulle tagasi minu "maalambad" ja sinule annan tagasi su siku ja asi lahendatud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei . heili Ma tahan tagasi seda aretuskõlbamtut koera mille ma sulle 200 € 50 € maksetega mida pidin sinult iga kuiselt manguma!!müüsin tingimusel,et kui aretusse siis näitus,!! uuringud!! ja kui kutsikad tulevad saan kutsika tagasi- sain kutsikat kasvatada 4 kuud , kiipida ,vaktsineerida :) ehk sa aktsepteerisid seda ostumüügilepingut kus kutsikas kirjas oli -mida sa nüüd veierdad- eks võta Võsa turvaks ja tule too koos loomakaitseliiduga koos tagasi. ja veel kuu enne pakkusin sulle et maksa kutsika söögiraha(NB!siis oli veel kiipimatta,vaktsineerimatta)ja võta ta siis tagasi- oli ju nii!!? üks pühapäev? sest mõtle nüüd mul ei ole sulle Heili miskit kohustust kutsikat anda said estri ja tahad veel mult kutsikat või ?? loll oled Lihtsalt loll.! kahju et asi nüüd teise inimese foorumisse üle kandnud on. kuid eks tegutse edasi me leiame sulle õiged vastased ja vahendid.

      Kustuta
  20. Küll on hea, et vanu kirju ei kustuta :D Seal mul puhtas eesti keeles kirjas vastus sinu küsimusele, et mis tõugu mu lambad on ( su ema olevat küsinud ja sina ei mäletanud... vastu oli selline:
    Lambad on> meil põhiliselt texeli veresusega( valgepealised>
    > lambad), kuid> üks aasta> oli mul ka soome maalamba must jäär>
    > sees, et saada musti> lambaid ning> mõni sufolki veresusega>
    > mustapealist on ka ostetud - tegu mul> lihalammastega, kuid>
    > päris> normaalse villa saan ma siiski> ka..vähemalt> ise
    > jään> rahule.


    Ümberlükkavaid vastuseid on seal ka paljudele su teistele valeväidetele, mida sa siin kommentaaris välja käisid ...näiteks minu pealekäimine, et sa lambad võtaks siku vastu jne...
    Niiet väide, et mina sulle valetasin on tõestatult SUUR vale :D:D:D

    VastaKustuta
  21. Ei taha siin kedagi õigustada aga kole on lugeda seda tülitsemist.
    Ostsime septembris 2010 Heili käest saksa lambakoera kutsika.Pole ise koerakasvataja ja alati kui mul mingi mure siis võtan kõigepealt Heiliga ühendsut ta annab alati nõu ja abi.Tunneb huvi koera kohta,alati abivalmis,südamilik,lahke ja hea inimene.Ei oska midagi halba öelda.
    Tõu kohta ei tea kui 100% puhas ta on aga sakslane näeb ta välja(Heili ütles veel et vanemad on tal head)Sain veel hunnik pabereid kaasa.
    On hea meel et kasvataja tunneb koera kohta huvi ja aitab sellist võhikut nagu mina.Olen koera üle uhke, et ta just selline on nagu on,mitte ei aja näpuga taga kui puhas ta on.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud! Kui tüli ei tee ja viitsimist on oleks tore pilte näha,kas kutsikas kasvas rohkem emme-või issi moodi:)
      Loomulikult on kutsikas tõupuhas kui on 2 tõupuhast vanemat:)Kõikidel minu koertel on tõupaberid muidu ei saaks ju väita nii:)
      Päikest!

      Kustuta
  22. Ah, et hea meelega maksad mitusada eurot- "sest vanemad on head" ja inimesel jutt jookseb:P Nii need (koera)veskid jahvatavadki.
    Heh ja enam ei saa aru- kas lugupeetud proua Tammaru ise teeb seda kitsefoorumit:

    Admin on Esm Jan 24, 2011 8:34 pm

    Müüa olude sunnil üks saane ristand kits kes tiine tõupuhtast saanest,tel 53734468

    Admin
    Admin

    Postituste arv: 188
    Join date: 26/07/2010


    See on ju tema tel nr??? vähemalt eelmine aasta oli..

    VastaKustuta
  23. Anonüümsele... Tõesti, võtsin ise ka kõigepealt probleemi ilmnedes Heiliga ühendust ja oli ta täiesti normaalne ja sõbralik täpselt niikaua, kuni soovisin osa rahast tagasi saada(või pooled vahetatutest lammastest tagasi) + sikk talle tagasi... Siis hakati kohe telefoni teel jagama ähvardusi ja sõimu ning kohe kohtusse meid( see ju väga lapsik)... Ei oleks seda asja üldse siia avalikkuse ette pannud, kui oleks saanud rahumeelselt omavahel ära klaarida, aga tema seda ei soovinud... seega tõsisema probleemi korral muutub ta käitumine kardinaalselt. Olin arvestanud ka sellega, et mu sikk ei ole võibolla puhas ja poleks sellestki väga numbrit teinud, aga selline vähese sigivusega sikk oleks vähemalt viisakas tagasi võtta. Või ma eksin? Rääkisin ka loomaarstiga ja tema kogemuste põhjal on selliseid vähese sigivusega loomad kõik müüjatele tagastatud ja kokkuleppel siis kas uus loom või raha tagasi ja mõlemad on rahule jäänud... antud olukorras sain lihtsalt kohtuähvarduse....

    VastaKustuta
  24. Vahi üllatust mis mullet täna osaks sai... sportlikust huvist hakkasin uurima, et kes on mu sikukese vanemad..või vähemalt ema... ja mida ma PRIAst teada sain - sikul on ema teadmata!!??!!!

    VastaKustuta
  25. Siin siis Kaire kaaskannataja. Mõtlesin, et ütlen omalt poolt ka paar kõva sõna. Ostsime siku kahasse Kairega. Mul kitsekari juba päris suur ja karja oli uut sikku vaja. Paaritatavaid loomi oli 15, kellest ostetud sikk suutis tiineks teha ainult ühe. Suhteliselt väike tulemus või mis? Kitsepidamise kogemused on mul juba üle nelja aasta ja sellist jama näen ma esimest korda. Kitsed käisid siku alt mitu korda läbi, tiineks jäämata muidugi. Mul ei ole sikk karjas lahti, viin kitse siku juurde, kui indleb. Lõpptulemus oli see, et pidin uue siku ostma. Seekord ostsin tuttava inimese käest. Sikk ei olnud üldse mitte odav, see-eest paberitega Thüringer Wald Ziege. Ta oli ainult 8-kuune ja tegi eelmise siku tegemata töö ära.
    Ma ei soovitaks Heili käest MITTE ühtegi looma osta! Mul on ka valgeid kitsesid laut täis( kõik täisverelised SAANED irw) , aga ma ei müü neid saanede pähe maha. Tegelikult on saane verd veidi sees küll.
    Teen nüüd endale veidi reklaami ka : kes sooviks pool TWZ sikk-tallesid? Ühel on isa värvid, teine valge triibuga seljal.

    VastaKustuta
  26. juhtub, kõigil juhtub... pole meie veatud pole loomad ka.
    tigedaks ajab just Heili valetamine ja vassimine. Seda ta teha oskab. Nõus võõra inimesega tunde rääkima selle nimel, et reklaamida kaupa (minu ja tema vestlused on telefoni teel olnud). Meie tehing jäi katki mitte just jah poisi suure hinna tõttu(100 eurot) vaid minu arust oli poiss kole pisike. Nagu siit ja sealt kuulda ta müübki võimalikult vara maha. Saan aru, et kui loomal juba jalad kannavad siis müüki.
    Minu arust on inimlik tunnistada, et juhtub. Selle asemel aga hoopis ähvardada kohtuga ja koguda asitõendeid. Mina isiklikult pole oma müügis olevate loomade pissi külmkappi korjanud ja teisi asitõendeid kogunud selle kohta kui aus ma ikka olen. Öelge palun milleks??

    Minu soovitus on ka VÄLTIDA seda naist
    Mari

    VastaKustuta
  27. Vaatame siis, mis saab, mina hoian oma ahtra eluka asitõendina alles veel:D

    VastaKustuta
  28. Minuteada pole ühelegi isasloomale otsaette kirjutanud mitu talle ta tegema peab või on ??:D Milles siin Heili süü? Ettevaatust! On MUSTA TRAAKONI AASTA!! SEE TÄHENDAB KÕIK ON RAJATUD EMOTSIOONIDELE !
    Säilitage ikka oma kaine mõtlemine alles ja ärge hulluks minge.
    Heili on kõik õieti teinud ma tean seda ja mina olen see tõestus siin.See kui keegi teine ei taha siin mäletada täpsemalt see pole Heili süü.Vaielda võib lõpmatuseni.Muide selle saane siku ema tõutunnistus on ka Heilil olemas ka ma nägin ainult see ei ole Eesti keelne-väga suur kits oli ja see läks Tartusse kuna Heili tahtis jätta omale ka ühe tõupuhta uue saane siku ja no ei saa õelda et vilets tegija ja sinul Kaire on ju selle siku kaksik vend!
    Heilit tunnen ma nii hästi küll et võin õelda et tegemist on ausa õiglase ja hea inimesega. Aga ma ei imestaks küll kui asi kohtu läheks sest kui näiteks minuga nii käitutakse et kui oled ausalt tegutsenud ja siis sind sopaga üle valatakse ma annaks ka asja üles. Kaire ma olin Heili juures kui sa helistasid ja Heili oli nõus su siku hea meelega tagasi võtma ainult mina ütlesin et mine tea kuidas on hoitud ja andsin nõu et ta loomaarstilt nõu küsiks ja teistelt loomapidajatelt kuidas õiglaselt toimida ja teisel korral alustasid sina süüdistustega ja hakkasid sõimama ja loomulikult võttis ka heili kaitse hoiaku ja ütles sulle vastu.
    Sõimuga ei saavuta midagi.
    Ps.Kohtus loevad kindlad faktid mitte kes kõvemini häält teeb.
    Inimesed seadust tunnete? Kui teil on miskit Heilile ette heita siis koos tõenditega mis teie juttu tõestavad tuleb kirjutada avaldus politseile aga kui te levitate laimu siis see on karistatav.Laim ehk pahatahtlik kuulujutt see on karistatav ja lisaks on võimalik nõuda seaduse järgi Heilil ka valuraha laimu levitajalt! jutt pole sadadest eorodest vaid tuhandetest ja kaotada pole Heilil midagi.
    Lihtsalt olge enda vastu ausad ja mõelge loogiliselt! Samahästi võiks Heilit süüdistada et lumi on maas milles ka ju tema süüdi pole.
    Kaire sa süüdistad Heilit et Sikk pole saane? Kas sa suudad seda tõestada?! Kui ei suuda siis on su jutt laim ja Heilil on õigus.
    Sa süüdistad Heilit veel et tema kitsed on suguluspaaritusega kuid kas sul on tõendeid selle kohta ? kui pole tõendeid on su jutt laim ehk väljamõeldis.Sa süüdistad Heilit selles et ta müüs sulle kitse kes on suguvõimetu ja tallesid ei tee,siis tõesta seda et ostsid Heililt sugu siku kes peab tallesid tegema aga ei tee.
    Esiteks ma ei teadnudki et kits paaritab kitse,ma teadsin et sikk paaritab kitse, nii loeb välja:D
    Ühesõnaga loevad kohtus faktid. Ja Heilil on olemas kõik vajalik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu arust pole enam ammu asi loomas. Ainuke kes siin ikka ja jälle oma süütust üritab välja rääkida on Heili koos "sõpradega". Kui kirjutatakse, et oleks SOOVITAV lihtsalt Heilist eemale hoida hakkab tema jälle kriiskama. Kes nagu mida ülesse puhub? Vehib oma tõenditega ja ähvardab kohtuga.
      Ütlen uuesti EI SOOVITA Heiliga üldse tegemist teha sisetunde põhjal. Eks ole kõva mutt ja kaeba mu SISETUNNE kohtusse. Samas mida Heili ähvardab: kaevaku siis ära kohtusse, saavad kõik rahu..

      P.S. Jumal tänatud, et meie ostud-müügid poolikuks jäid

      Mari

      Kustuta
  29. Kulla Heili sõber!

    Mul ongi kõik paberil olemas - nii meie omavaheline kirjavahetus, kui ka priast paber, et meie tõusikul EI OLE EMA TEADA. Kuidas seda küll seletada, kui ema on teadmata?? Ja kuidas ta saab siis olla PUHAS saane?
    Ms ei süüdistagi Heilit selles, et ta mulle teadlikult kehva suguvõimega siku vahetas(loomade suhtes ikka juhtub), vaid selles, et ta ei taha mulle osa raha( või osa lambaid) tagasi anda vaid hakkas meid kohtuga ähvardama(ei tea mis põhjusel küll)
    Aga siku asi on juba antud loomaarstile ja käivad konsultatsioonid maaülikooliga.
    Jätkuvalt kordan end, et olen veel nõus, kui mina toon siku Heili juurde tagasi ning vastu saan kas pool siku rahast või pooled temale toodud lammastest.

    VastaKustuta
  30. Ja viisakas oleks ikka nimi alla lisada, et teaks kelle anonüümsega tegu on.

    VastaKustuta
  31. Tead Kaire, see anonüümne on Heili ise. Loogiliselt mõeldes on tal ikkagi suguluspaaritused. Kui see sikk, kelle ta meile müüs on teise kaksikvend( nagu Heili kirjutb) on ju juba sugulus sees. Teatavasti hakkavad kitsed indlema peale poegimist nii nädal kahe pärast. Kui me sikku ostmas käisime olid KÕIK LOOMAD ühes aias koos. Osad loomad olid juba poeginud( umbes kaks näd. tagasi või rohkem) . Ma saan aru, et laut väike, aga olgem ausad nii ei tehta. Nüüd müüb mingeid TWZ ristandeid- kellest nende kari on alguse saanud? Annavad piima 7,8l päevas( täielik ulme) Aitab nüüd jamast mina isiklikult ei näinud selles laudas mitte ühtegi(isegi mitte poolikut) TWZ tunnustega isendit, rääkimata tõupuhtast loomast. Ilusat juttu oskab vesta too neiukene. No, kui siku ema teadmata? Halloo!!! See on juba tase, kui sa ei tea, kes sul laudas poeginud on, või kes kelle ema on. Külli

    VastaKustuta
  32. Loogiliselt mõeldes??Siin ju pole teil loogilist mõtlemist ollagi.
    Selle sama siku ema sai ostetud koos 2 siku tallega ja tõutunnistusega inimeselt kes esimestena saane tõu Eestisse tõi.
    Minu kari on alguse saanud kunagi ammu saksa pruunist,hollandi piimakitsest ja thüringrist ja sealt edasi saanedega oleme paaritanud ja vahetanud et oleks erinevad kui oma saane siku järglased karja jätame siis vahetame ka siku välja ja veel sai laenatud thüringeri sikk üks aasta kes peale paaritusi tagasi oma koju läks ja sellest on päris mitu aastat möödas juba nii et saan õelda et thüringeri verd ka sees on. aga sikk oli puhas ja kui kaks eritõugu paaritada siis saab ju ristandi või kuidas.?
    Loomad on mul kahes kohas ja just sellepärast et laut ei ole väga suur.
    Siku ema ei pannud ma priasse jah sest oligi plaan et jätan ühe sikkudest omale ja just et ei oleks suguluspaaritust siis läks sikkude ema Tartusse ta oli ka juba päris rauga eaga.Ja mitte et ma ei tea kes siku ema on vaid mul ei olnudki plaan see hiiglama suur ja vana saane mammi karja jätta sellepärast ma ei pannud teda ka arvele vaid panin tema sikkpoisi arvele ainult. Ma olin väga noor kui isa tõi meile saksa pruunid kitsetalled ja hollandi kitsetalled . Ja oli küll üks ristand kes andis üle 7 L piima päevas mitme lüpsikorraga kuid sellest ka suur miinus sest kuna tal udar oli väga suur siis alatihti ta vigastas seda ja tohterdamist oli palju ja lõpuks ei jäänudki muud üle kui loomake lihaks teha.Kui ei taha, ära usu- oma asi.Ja varsti saan Angolo Nuubia lontkõrv kitsed kes kirjanduse järgi 7 L piima annavad näib kas peab paika.Mind ei huvita need kohalikud sarvikud kel pole ei tegu ega nägu ja piim veel kasuka maitsega.Sul on väga väärt saane sikk ainult rumal ei oska hinnata.Samas kui sa leiad et sul on õigus minult selle eest midagi nõuda et sinu väitel minult saadud suguvõimetu sikk liiga vähe tallesi teeb siis ole hea ja maksa oma lammaste pahandused kinni kes ühe noore kitse nii läbi peksid et sel talled kõhus surid ja kui lõpuks poegima hiljem hakkas siis juba lagunemisprotsess käis ja poegimisel läks üks talledest pooleks.Kui sina vastutad selle eest et sinu lambad nii suurt kahju tegid siis olen nõus mina välja maksma siku,kuidas siis jääb? Oled siis nõus?Võibolla on sikuke hoopis sul stressis sest kes teab kui su lambad sellised õelad ja pahatahtlikud teise looma suhtes on siis kes teab kuidas nad sikukesse suhtuvad ja ära üldse hakka rääkimagi et sa koguaeg näed ja täpselt tead selleks peaksid sa 24 h loomade keskel elama .Mina juhtusin juhuslikult nägema kuidas su lambad materdasid nii et kits pool oimetu-hollandi saane ristand kits.siis oma põhimõtete järgi ja kui sa aus oled siis peaksid sina ka mulle maksma sest sa lubasid et nad on sõbralikud ja leebekesed ja julged kelledest ainult üks on selline nagu lubasid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. noo jumal... on mul ka lambad ja kitsed talvel koos. Lammas ei peksa kedagi niisama ja veel oimetuks. Söögimolli juures ka ainult nügivad. Saan aru kui kits peksab lammast ja loomad ei lähe ju niisama heast peast teisi peksma. Jaburuse tipp

      Mari

      Kustuta
  33. Mõtlesin, et ma olen tükk aega vait, aga sellist naljalugu on raseke kommenteerimata jätta... lambad peksavad kitse??!!?? :D No meil on vastupidi, et oma lüpsikitsed peaks lammaste sekka lahti laskma, siis kannatajad on lambad.... Aga et lambad oleks kitsele peksa andnud, vat seda kuulen ma küll esimest korda. Aitäh, et mulle hommikul sellise rõõmsa tuju andsid.
    Aga märgistamise kohta seda, et kui tall sünnib ja talle number kõrva panna, siis pria paberitele tuleb ALATI kirjutada talle ema number, olenemata, kas sa jätad teda karja või mitte. Numbrit ei kirjutata vaid juhul ,kui lammas-kits on ebaseduslikult ilma numbrita või pria andmetel veel liiga noor, et talle valmis teha( vahest ju juhtub), aga et ema numbrit ei pannud, kuna ei tahtnud ema karja jätta? Vat ei tea. Aga millal sa selle siku ema oma karjast siis ära müüsid?
    Aga sa võidki ju mulle need "kurjad" lambad tagasi anda ja mina toon sulle siku. Seda juttu aga, et lambad läksid lambale kallale ja peaksid ta vaeseomaks, ei usu mitte ükski lamba-kitsekasvataja :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Parandus - lambad läksid kitsele kallale ikka...

      Kustuta
  34. Oota, nüüd läheb ikka väga segaseks- KAIRE siku ema tuli Eestisse ilma numbriteta või??? kes see inimene oli, kes ESIMESENA need EEstisse tõi? ja müüs Heilile ilma numbriteta- AGA BABERITEGA? :D
    No see kitsepeksmise lugu on ikka tipp! Meil ka lambad tõmbavad kitse eest kõrvale, mitte vastupidi. Tõestagu nüüd HEili ise, et lambad kitse taovad- muidu on see üks fantaasia taas...
    Marju

    VastaKustuta
  35. Nii..ja mulle räägiti sellist muinasjuttu- et minu kits on sündinud Paide lähedal, türingeri ja saane ristand. Miks oli ta sul, Heili, ilma kõrvamärkideta? Et midagi tõestada ei saaks päritolu kohta? Aus müüja märgistab õigeaegselt talled, et kõik oleks kontrollitav.
    Samuti teine lugu- sikutall, 2 kuune. Ema oli sinu laudas surnud poegimisel PUHAS TÜRINGER! Ise ütled, et kunagi ammu oli sikk laenatud vaid? Tahaks ka vastuseid..mõtle nüüd mingi uus teooria kiiresti välja:D :D keegi niikuinii ei usu enam.

    VastaKustuta
  36. Sina Kaire niii rumal, et ei oska hinnata sikku karjamaal, kes tallesid suure vaevaga tehtud saab, aga VAATA PUHAS SAANE:D irw

    VastaKustuta
  37. Ühinen kaaskannatajatega! Sain ka sügisel Heililt väidetavalt saane-thüringeri ristand soku. Ise andsin talle selle eest vastu puhtatõulise saanesoku. Väga rumal olin aga kuna oli ikka kaugelt tulla, siis võtsin soku vastu, kuigi ta oli ikka väga väike kondine ja lõdises lausa vihma käes. Olevat nelikute pesast, et varakult ema piimast ilma jäänud. Piima ta tõesti ei osanud juua, nagu poleks seda ealeski saanud, nädalase ponnistuse juures lõpuks hakkas midagi jooma. Muidugi olid jah tema kõned alati pikad, rääkisime kevadest alates, et saan talt puhta saane ja lõpuks siis sügisel ütles et ikka saanet ei taha anda ja saan ristandi. Tema sünnikuupäeva ta ei teadnud peast, lõpuks ütles et mais sünd. ja kõrvamärke samuti kõrvas polnud. Minu neli kitse paaritas ta ikka sügisel ära aga tulemus on ka mitte kõige parem, kuigi paremini läinud kui Kairel. Esimesel kitsel sündisid kaksikud, kelle sugudest ma kohe üldse aru ei saanud. Nagu oleks üks neist siis kesksoost- noku on nimelt saba all ja munad on tunda udara sees peidus, teisel on kusejuha kõhupeal ehk pole pidamist. Ilmselt lähevad mõlemad jaanipäeva praeks-hea et tüdrukud pole vähemalt. Teiselt kitselt kaksikud poisid ja tunduvad korralikud. Kolmandal kolmikud ja ka vist korras. Aga neljandaga oli ka probleeme. Poegimine venis ja esimene tall sündis kronksus esijalaga ja suri päev hiljem, teisena tõmbasin välja surnud, roiskunud väljaarenemata talle ja viimane kitseke jäi siis õnneks ellu ja kes oli muide valge-halli värvi. Ehk siis arvata võib et tegu mingi eesti kitse veresusega, mitte thüringer. Kahju, et heilist enne midagi ei teadnud, noh nüüd siis tean. Ja muud polegi midagi teha kui selleks sügiseks uus saane sokk otsida- kui kellelgi on, siis andke teada. Kalli

    VastaKustuta
  38. Heili, et sa teaks Kairel on laudas kaamerad, mille pilt jõuab tuppa. Kaire muud ei teegi,kui vaatab LAMBA TV-d. Sina sellest aru ei saa, sest sa ei tea ju kes sul laudas poegib, või kes kelle tall on.
    Arvan, et rohkem kahju kannatasin mina, sest pidin uue siku ostma(sinult ostetud sikk suutis minu karjas ainult ühele loomale järglased teha. Paaritatavaid loomi oli 15. Käisid kõik siku alt mitu korda läbi, tulemust ei olnud). Uus sikk on kindlalt puhtatõuline TWZ(paberitega).
    Kalli-küsimus sulle- kas sa sooviks saane asemel mitte puhast, vaid poolikut TWZ sikk-talle( TWZ värvidega?). Ema annab suvel umbes 3l päevas. Kahuks mul ei ole veel selliseid kitsesid, nagu Heilil on(7,8l päevas) aga ma püüdlen selle poole(mitte valetades). Külli . Tel: 56264849

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vabandan. Mitte sinult ostetud sikk vaid Heililt.

      Kustuta
  39. Arvan, et lõpetan selle teema nüüd siinkohal, jätan lambad talle ja raha ka ning sikku pean ühel heal hetkel siiski patta panema (kahju teha, sest on sõbralik ja isegi veidi nahaalne loomake, kes käib ikka aia ääres pai norimas ja näppe närimas ja hüppaks kasvõi sülle... ), aga mis teha. Heili võib tulevikus teha mis tahab, müügu omi loome, kui tahab ja kel meeldib, see ka ostku omal riskil, kuid edaspidi olen kitsede(sikkude) valikul ikka äärmiselt ettevaatlik ja vähimagi kahtluse korral jätan asja katki...
    Lasin loomaarstil lugeda seda teemat ja tal oli täiesti vastik lugeda seda ebaprofessionaalsust müüja poolt ning veel ta imestas, et keegi üldse ta käest siiani on ostnud loomi.
    Eks meilgi luges veidi see asi, nagu Kallil, et kaugelt tuldud ja ka lambatalled kaasas ja teeme siis ära...aga nii ei saa. Karjaga tuleks enne ikka korralikult tutvuda ja mitte piltide kaudu vaid oma silmaga. Teadsin seda reeglit ennemgi, aga jah, kuna tulek kaugelt ja et mitte mitu korda sõita...näe maksis kätte..
    Aga mis ikka.. loen teema enda jaoks lõpetatuks! Loodan südamest, et teistel on tulevikus selle inimesega paremad kogemused.

    VastaKustuta