Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 13. märts 2012

Ühed pausitavad, teised kasutavad juhust....

Ja nii ongi, sest kaks mu noort kitsetalle, kes nüüd kohe-kohe aastaseks saamas olid sügisesest aktivistist tol hetkel nii rabatud, et nüüd teevad nad tallesid. No lihtsalt ei suutnud ma seda hüper-super sikku kinni hoida, sest isegi ketist suuris ta lahti rabeleda. no kuidagi ei saa aru küll kuidas, aga nii need õnnetused juhusidki. Õnneks siiski kaks noort on veel süütut.. see-eest siis esimene neiu tegi paar päeva tagasi ühe arvestava suurusega sikukese ( õnneks poiss, vähemalt läheb lihaks, sest paaritaja oli nende vend) Emme igati hoolas ja isegi mu lutitall sai suurema mandikorra enda kõhtu ja noor emmeke lakkus vaheldumisi nii lambatalle, kui kitsetalle :P Täna ta enam ei luba siiski kedagi teist alla :P Loodan, et kasvus väga kinni ei pannud, sest tegelikult on ta nende mittetiinetega suhteliselt samas suuruses... nii ka teine poegija......kes tegi pisisikukese täna hommikul. Tema poegimist nägin ma pealt ja varaste ennetamiseks ( või siiski eemale peletamiseks) panin noore mammi võre taha peitu. Selle talle ilma tulemist ma siiski natuke aitasin, sest august paistis vaid ninaots ja jalake oli väga tahaplaanile jäänud. Hea, et ühe jalagi kätte sain, sest kuna kits on väike ja esimene poegimine ka, siis ka kõige parema punnimise peale ma oma kätt sinna sisse panna ei suutnud ja nii tõmbasingi talle ühe jalaga välja. Edasi said nad ise hakkama.... hirmus kisakott oli see talla algul... juba tiss ka suus ja muudkui karjub ning siis ajas piima kurki - ei jõudnud vist emme veel õpetada, et täis suuga ei räägita...

2 kommentaari:

  1. Ma ehmatasin algul ära, et mis asja nad täiest kõrist kisendavad, nagu keegi teeks haiget, kui üritasin tissi otsa aidata :)Aga on ikka armsad ja kui pehmed...hunnik karvu ja veidi konte:P
    Huvitav, et ühel on üks kõrv lontis, vist ikka läheb "püsti"? Omanäoline praegu.

    VastaKustuta
  2. Tõsi, need kitsetalled on ikka parajad kisakotid küll...kuid ütleks et väiksena isegi veel armsamad, kui lamba talled :P Mõnusad väiksed karvapallid :D

    VastaKustuta