Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 27. veebruar 2012

Salaja...

tehakse siiski ka mõned talled... Pilti mul paraku pole, sest juhtus äpardus ja kustutasin need hoopois ära :S Aga mis siis ikka...
Öösel piilusin kaamerasse ja ei tundunud keegi väga kahtlane olevat ja magasin rahulikult edasi. Hommikul 7 paiku oli äratus ja vaatasin uuesti kaamerasse - ja näe, kaks värsket sibasid ümber uue emme ja otsisid tissi. Tegu oli noore emmega ja peab ütlema, et ta oli ütlemata tubli, hoidis omi lapsi ilusti, lasi kenasti süüa ja võõraid alla ei lasknud. Lauta minnes tuvastasin ka sugu - mõlemad tüdrukud....
Veidi laudas ringi käies ja oma lutilastele hommikusööki pakkudes kustus ühest aiast veel väga peenikest häält... Kuid see tuli üldse sellisest aiast, kust ma nagu kedagi ei ootanud, nimelt noorte uttede aiast, kus pidid AINULT verinoored eelmise aasta tüdrukud olema...ja teoreetiliselt ka mittetiined....Aga väga peenike piiks sealt ju ometi tuli. Lähemal uurimisel oli tõesti üks must lammas seal talle teinud, kuid täiesti arusaamatutel põhjustel oli üks esmapoegija sinna aeda sattunud??!!? Ja minu hoolsal lugemisel ja numbrite järgi aedadesse panekul oli tema kuidagi minu silmepaari vähelt läbi lipsanud...ja mitte vaid ühe korra??? No jääb mõistatuseks. Aga pole hullu. Temagi oli ülitubli noor emme, kes kiivalt oma last kaitses ja võõraid vargaid ka alla ei lasknud ( sinna aeda panin ma mõne mammi, kellel olid eriti varastamishimulised lapsed :P ) Niiet tubli! Aaa.. laps oli ka must ja tütarlaps...peenvillase perest...


Aga mu kits Piibu, kes eelmisel kevadel omaalgatuslikult poegimise vahele jättis ja suve läbi poistega karjamaal lulli lõi ei kavatse mitte kuidagi poolduda. Lubasin ta sügisel potti panna, kui ta tiineks seekord ka ei jää.... tema tiinuses ma üldse ei kahtle, sest udar on paras kera seal hargivahel, aga tallesid mitte kuskil...no mitte ma aru ei saa.... juba kaks kuud vähemalt ootan...oleks ju võinud varem....aga ei.... ju ootame siis veel...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar