Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 18. veebruar 2012

Pais läks katki...

Kartsin, et nüüd hakkab neid lambaid lõhkema järjepanu, aga et selline tihe teinepool ööd tuleb, seda ei arvanud ma mitte.... Tegelikult olin rohkem valvamas ühe musta lammast, kuid kella kolme paiku ühte kaamerasse kiigates nägin, et ühele emmele oli vastu tema tahtmist külge imenud mustast tallest kaan, kes vaatamata värske emme püüdlustele ja karussellile mitte kohe lahti ei tahtnud lasta.... Kiirelt sammud lauta olukorda lahendama. Aga mu mõistus oli suhteliselt otsakorral, sest vahevõred olid kohe otsas ...üks küll oli, aga hoidsin seda järgmise poegija tarvis, kus karvane kõhutunne oletas, et on tulemas kolmikud... Kõigepealt katsetasin järgmist mõtet, kus toimetasin ema kõrvalaeda, kus vargakommetega tallesid veel ei ole... Aga vastik üllatus oli see, et kui mina korra ära käisin, oli too must kaan jälle platsis... ei aitanud midagi, võtsin võre ka veel kasutusele, et katsugu siis... Kokku tuli kaks talle ja seekord mõlemad poisid...

Läksin küll tuppa, aga see must oodatav lammas muurus aina kahtlasemaks.Halb üllatus oli mul hoopis toas, kus mu väiksem poja haigeks jäi ja enda 39 kraadise temperatuuriga minu voodisse oli sättinud...muidugi ennem oli ta minu laudas oleku aegu kinni pannud voodi kõrval oleva lambakaamerapildi, et mängida malet??!!?? keset ööd??!! ja haigena??!! Aga uni tuli vist enne peale, kui ta oleks mõne käigu saanud teha :D Pikutasin ja tukkudin veidi oma kuuma poisi kõrval jaumbes 2 tunni pärast ma laudas tagasi olingi. Kaamerast vaatasin küll ühe talle sünni ära, aga läksin ikkagi. Aga enne vastasaeda kiigates nägin hoopis seal ühte uut kodanikku - üks noor utt oli saanud tüdruku, kuid sealgi oli üks varas end väga ligi sättimas, aga kuna ta oli veidi allaandlikum, siis emme peapaukude saatel ta hoidis siiski vähe eemale, kuigi mõned katsetused siiski veel tegi... natuke küll tuli noort emmet õpetada last tissitama, kuid väikeste pingutuste tulemusena oli see tal ka kohe selge ja ta teadis väga hästi, keda enda alla lasta, keda mitte......Aga nüüd kõrvalaeda, millepärast ma lauta üldse tulingi......
Ja minu kahtlus osutus tõeks ja kolm talle oli varsti lups ja lups valmis ja seekord jälle kõik poisid... Kuna seal aias oli kohe-kohe veel üks lammas poegimas, siis võtsin nüüd ikkagi selle võre eelmiselt lambalt ära ja jäin lootma, et ehk on varas maha rahunenud...noh, eks natuke oligi..
Sain veel kord tuppa minna, et korra pikali veel heita .... ja laps oli jälle ärganud ja seekord mängis juba päris mõnuga malet ja mäng hakkas läbigi saama. Aga kaamerapilt ütles mulle seda, et kui ma tahan veel süüa, siis pikalt siin pikutada ei saa.... Margus jäi mu kaissu magama ja ise hiilisin kööki sööma, arvuti kaenlas... ja jälle oli poegimas hoopis teine teine lammas, keda ma hetkel oodanud olin... kiire tee ja leib ning pole ma jõudnud veel leiba lõpetadagi, kui tall valmis sai...ja üllatus oli tohutu suur, kui sealt välja tuli must lammast, sest minu arusaamist teada oli see lammas koos ju valge suure jääraga..kust tuli must tall?? Aga ühega see ei piirdunud ja teise sünni ajaks jõudsin ka lauta. Teine oli valge, kuid mõlemad olid jälle poisid.

Aga selle just poeginud lamba vahetus läheduses poegis siis ka see lammas, keda just nagu ootasin - üks esmapoegija. Talle sai ta ise kenasti valmis - tüdruk - kuid ega ta erilist huvi talle vastu üles ei näidanud. Võtsin tarvitusele siis selle abinõu, kus tõmbasin talle küljes lima ja toppisin omad näpud lambale suhu - see töötas ning üsna kiirelt tekkis tal huvi oma lapse vastu. Tissitamist tuli ka veel veidi õpetada, kuid ehk saime sellegi selgeks...
Aga ega see pole vist tänaseks kõik, sest nii mõnigi on veel ääretult kahtlane ja just seal kõige suurema vargaga aias. Niiet kõigepealt tuleb teha väikesed ümberkorralduse ja see vargast laps(ed) oma emmega teise, varaste aeda toimetada.
Aga üks halb üllatus oli mul öösel siiski veel...nimelt see eile õhtul poeginud lammas hakkas kuidagi väga vildakalt vaatama oma teisena sündinud talle - kui mina aeda seisma jään, siis nagu laseb süüa, aga kui ära lähen, siis lükkab talle vastu aeda ja seina minema. Tegelikult tegi ta seda tempu ka eelmisel aastal, aga arvasin, et põhjuseks oli talle teise aiaäärde ära kaotamine paariks tunniks ja selle vältimiseks ma just neid kohe nurgaaeda ära paningi, et edasisi pahandusi vältida. Aga tundub, et see on siiski kinni emas, mitte talle kaotamises :S Ei tea...ilus suur lammas on ja kas pean tõesti temast ainult sellepärast loobuma?? Kahju...

2 kommentaari:

  1. No vist õnnestub teise brauseriga kommenteerida.Loodetavasti. Ma nimetan neid väikseid vargapoisse Näppajateks :)), ka minul juba käivad mõned teiste uttede all seisu uurimas :)

    VastaKustuta
  2. Tore, et lõpuks oma probleemile jälile said...vahel jah need brauserid mängivad nii suurt kala ja midagi nagu ei toimi...Kuulame nüüd rõõmuga su kommentare :D
    jah, eks see teiste uttede seisu kontrollime on eriti aktuaalne, kui lammas värskelt poeginud on ... ei tea, kas see värske piima lõhn ajab nad kohe nii pöördesse, et nui neljaks peavad nad selle piima sealt kätte saama...mina ei ole vaid selle üle õnnelik :S Hilisem varastamine on ka muidugi teema, aga natuke teistlaadi....

    VastaKustuta