Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 8. veebruar 2012

Õnnelik

No ma pidin seda kohe teada andma, sest ise oli väga õnnelik. Nimelt see eileõhtune poegija sai korralikud tallde - tüdruk ja poiss.... Mure oli mul vaid selle lamba pärast, sest eelmine aasta tuli tal selline ühepoolne udarapõletik, et kui ma selle avastasin oli see juba nii kaugele arenenud, et udara pealt tahtis juba nahka kooruma hakata - ei tea, kuidas ma seda varem ei märganud. Andsin talle rohud ja lootsin, et ehk saab korda... vaid sellist veetaolist piima tuli tal siis sealt poolt... Hiljem märkasin, et vargad olid jätkuvalt usinalt tema alt varastamas...lootsin, et ehk sai kõik siis korda, sest vargad ju ikka teavad ka kust piima saada.... Sügisel pügamise aegu veel kontrollisin udarat, et ega pole nisas sees "niidikest"... ei olnud... jätsin lamba alles. Temast oleks mul väga raske olnud loobuda, sest ta on selline ilus suur ja kaunis must lammas ,... ja veel noor lammas...Jäin ootama poegimist... iga päev udar paisus ja mida suuremaks läks seda imelikum see mulle tundus - üks pool oli nagu suurem ja teine väiksem... kartsin jätkuvalt halvimat, eriti veel pärast neid teisi plaaniväliste udaraprobleemidega lammaste välja ilmumist...ja ootasin talt veel kaksikuid ka... Ja rõõm oli suur, kui poegimisjärgselt udarat näppides tundus kõik parimas korras olevat - piima tuli ilusti ja vabalt mõlemast poolest :D Mul nii hea meel :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar