Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 14. veebruar 2012

Lõpuks ometi

Tahtsin hakkata juba samasugust lambakirumist kirjatükki tegema hakata, nagu Airi seda tegi, aga siis jõudsid mu lambad ette ja tahtsid näida palju tublimatena, kui nad end paaril viimasel päeval end näidanud olid... Niisiis... peale suurt FB-s kirumist, et lambad ajavad halliks ja hoiavad jalad ristis, otsustas üks lammas kiirelt poegima hakata... seesamane valge lammas, kelle pärast ma juba paar ööd olin valves olnud....aga loomulikult et asi ikka segasem oleks, otsustas kõrval aias ka teine lammas asja käsile võtta...Nii nad siis võidu muudkui poegisid ja must sai siiski ennem valmis - kaks poisslast - peenvillase verelised.... et see kohe peavad kõik need peenvillase sugemetega lapsed poisid olema.... Aga mõni on siiski veel tulemas, ehk saan ikka mõne valge kena neiu ka...
Ja siis supsti teise aeda, et avitada teist lammast, kellel teine tall oli tagurpidi ja väiksed tõmbenumbrid ja talle kätte saingi - sealt siis kaks valget tüdrukut. Emmed olid tublid ...mida ma nüüd kõigi laste kohta öelda ei saanud, sest üks mustadest poistest oli ikka nõnna jonnakas, et mõtlesin, et ta jääbki söömata, sest tissini ta ei jõudnud ja aidata ei lasknud, kuid mina ka jonni ei jätnud ja enne tuppa ei läinud, kui olin kindel tema süüasaamises. Vahepeal tüütasid meid järjekordsed vargad, niiet eraldasin mammi nurgakesse. Hommikuks olid aga mõlemad poisid korralikult söömise ära õppinud.....














Täna aga oli jälle terve päev vaikust ja vastu õhtut siis hakkas trall pihta - üks ka mu päris oodatud lammas otsustas siiski talledega maha saada.... aga seda, et ta neid lups ja lups ja lups kolm tükki teeb...vot ei arvanud. Seegi kord oli tegu peenvillapoisi järglastega....aga jälle olid kõik kolm poisid. Muidu kõik kenasti enamvähem ühesuurused ja tragid. Tegelikult hakkasin ma kahtlema, et kas ikka kõik , kes peenvillase poisiga paaritusaias olid ka just temalt paugu said, sest seal oli mul ka kevadine kotipoiss... Aga kui vaadata nende kehaprofiili ja neid hirmpikki jalgu, siis ei teki kohe üldse kahtlust, et kes isa on. Pole mul teistel selliseid jalakesi, kui nendel :)

Veel midagi silmale... Kui söötsin oma ühte tallekest - õigemini käin emme kõrval seismas, et tall siis süüa saaks, nägin vahvat vaatepilti, kus koerad kassiga mängivad. Nad teevad seda üsna aegajalt, kuid seekord õnnestus mul see pilti saada. Tegu siis nende sõbraga, kes end ikka koerte turjal soojendamas ja magamas käib :D
video

1 kommentaar:

  1. On ikka nöök- muudkui tuleb poisse...Aga sinu Eedult on meil õnneks praegu 5 tütart.
    Kass peab end ka vist koeraks :D ja kihvtilt karvane! Meil samamoodi kunagi noor kass mängis-maadles koeraga... ja õues luuras põõsa varjus- kui koer tuli, hüppas karvu kinni.

    VastaKustuta