Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 9. veebruar 2012

Hea ja halb käsikäes

On olnud vahepeal nii aeg rõõmustamiseks kui ka kurvastamiseks... Alustan seekord kurvemates uudistest... Nimelt minu rõõmustamine paar õhtut tagasi, et sellel mustal utel on mõlemad udarapooled korras ei loe mitte midagi, kui ta nüüd järsku arvab, et ta ikka teist talle ei taha... selleks on ka oma põhjus, nimelt oli ta üsna mõneks ajaks oma teise talle ära kaotanud , leidsin ta täna hommikult aiast väljas naabrite söötme alt, kus ta on tõenäoliselt vähemalt terve öö veetnud oli kui mitte kauem, sest sinna alla ei ole ma kuidagi osanud varem vaadata... aga ema teda enam ei taha. Panin nad küll eraldi nurka kinni, aga tema ikka pöörutab silmi ja ärpleb oma jalgadega... no on alles lugu....
Hea ja rõõmustav uudis oli aga see, et üks lammas poegis mu teadaolevalt kõige suurema talle....muide seesama, kes järgneval pildil armastab oma pääkest mõnuga teiste lammaste seljale nõjatada :D No ta on nii armas kui ta nii teeb :D
Aga selle poegimisega oli küll nii, et kui ma poleks näinud poegimist, poleks ta valmis saanud, sest olin juba Tiidule tuppa helistamas, et no ma lihtsalt ei jaksa enam tõmmata, kui lõpuks tall suure punnimise peale siiski liikuma hakkas ja vähehaaval välja nihkus. Aga emme oli ikka täiesti läbi( nagu minagi) ja püsti tõusmisest ei olnud pikka aega juttugi ... ja kui ta lõpuks püsti sai meelitatud, siis kukkus ta potsti maha uuesti... no nii kahju oli lambast, aga mis teha, keisrilõiget ei tee ju ja talle peab välja saama....
Suurus oli tõesti võrreldav paarinädalaste tallede omadega ja ma ei pannudki palju mööda, kui toas teistele ütlesin, et seekord oli vist tegu 7-8 kg`se tükiga... sest hommikul ei andnud hing rahu ja võtsin kaalu lauta kaasa, kus see näitas 7,26 kg ... no tegelikult parem, kui nii suuri tallesid ei oleks, lihtsalt ei mõista, kuidas see nõnna suureks oli kasvanud... Järgneval pildil siis võrdlus paarinädalase kaksiktallega....
Täna keset päeva tegi veel üks lammas omad lapsed valmis....töö kiire ja korralik, kuid siiski eraldasin nad nurka, sest ei jõudnud ma mitte võidelda kahe varganäoga, kes mõlemad kordamööda üksteisevõidu manti käisid võtmas...


7 kommentaari:

  1. No see on tõesti pirakas tall. Sellest tuleb sul küll suur loom. Aga jõudu ämmaemandaks olemisel ja talledega mässamisel!

    VastaKustuta
  2. Tänan, jõudu on väga vaja, sest pool sellest ajast on veel ees...Loodan vaid, et niisuguseid jõujuurakaid enam ei tule, see sikutamine on tõmbab mu naba mudu ära...

    VastaKustuta
  3. Kujutan ette, mul mees sikutas kah ühte üksikut poissi- see oli 5,9kg..
    Aga see tallepeksja...oi jah, jälle lisatööd sulle :/ vast kui tall on tragi, õpib tagantpoolt salaja sööma?

    VastaKustuta
  4. pirakas tall tõesti. Kas oli jäärapoiss, ei lugenud välja tekstist? Sul ikka tralli veel kõvasti ees, kui ca pooled veel poegimata, veidi üle kuu aja ju juba aktsioonis.

    VastaKustuta
  5. Oi, pole kirjutanud jah... tegu tõesti jäärikuga :D Niiet, kes tahaks endale tugevat suurt poissi tulevikus tööloomaks, andku tuld :D Muide ta isa oli must ilus jäär..näe, aga poja niiii valge...
    No põhitrall on vähema, kui kuu kestnud ja neid tilkujaid nii enne kui ka pärast tipphooaega on mul alati olnud... aga nii paar nädalat kindlat poegimist ootab mind ees. Hea vaid et väga palju ei ole pidanud öösiti ringi tatsama ja kaks-kolm ööd suisa magada saanud( kui välja jätta iga mõne tunni tagant kaamerasse piilumise)

    VastaKustuta
  6. Welcome I hope you enjoy being on this site.... and please send us bit warmer weather ;)

    VastaKustuta