Flash Calendar- Nature Theme

reede, 17. veebruar 2012

Hakkab vist käima minema

Tundub, et uus titetrall hakkab tuure koguma ja lambad pääsevad kui paisu tagant. Täna päeval siis tegi avapaugu üks mustadest lammastest, kes jätkas oma eelmise aasta traditsiooni kolmikute näol. See aasta olid vaid värvid vastupidi, see tähendab eelmise aasta kahe musta ja ühe valge asemel tegi kaks valget ja ühe musta ja kui eelmisel hooajal olid kõik poisid, siis sel aastal minu suureks rõõmuks oli must tütarlaps ja valged olid poisid. Kõik sujus kenasti. Ainult muret hakkab valmistama mulle, see et mu üksikboksid on otsa saamas ja sel aastal ma seda viga ei taha teha, et kolmikud suurde aeda teiste sekka lasen, sest eelmise aasta järeleproovitud kokkulaskmine tõi kaasa vaid muret, sest emmed hakkasid kartma vargaid ja seetõttu said süüa vaid iga komplekti kaks tugevamat. Eks vaata, kui palju neid kolmikuid veel on tulemas... loodan siiski, et mitte väga palju...Päev otsa oli vinnastamise aeg ja õhtul tegi üks musta jäära pruut siiski valged talled - suurema tütarlapse ja väiksema kisakotist poisi, kes vahetpidamata end emmele meelde tuletas, et ta on ka olemas...ehk jääb kunagi vait kaaaa
Aga kahtlaste punt aina suureneb ja täna ööseks pean kindlasse valvesse jääma, sest üks must on ikka ääretult kahtlane...lisaks veel paar moori...

Aga nüüd ka vähe elu pahupoolest.... need slovakid on teinud meil vahepeal ka väheke paha...noh mitte küll meelega, aga nende suur huvi ja mänguhimu sai saatuslikuks ühele tallele. Tegelikult ma teadlikult ei lase neid üksinda sinna laudapoolde, kus talled minu keelule vaatamata aedadest vahekäiku välja tulevad, aga ühel päeval juhtus see, et koerad üle pika aja tulid ümber lauda aiast välja (kuigi nad teavad, et ei tohi) ja sel päeval ma just tuulutasin lauta ja uksed olid lahti ja loomulikult koerad nautisid ka talledega mängu...aga ühe talle nad mängisid nii ära, et paraku ta surigi ära. Olen nüüd natuke ettevaatlikumaks läinud ja üritanud nendega koos rohkem käia tallede juures ja õpetanud, et ei tohi neid taga ajada....ei tea, kas mõikavad ka... aga vähemalt , kui mina lähedal olen, siis väga hullu ei ole. Kuigi eilegi juhtus intsident, kus nende oma aiapooles oli üks tall välja pudisenud(no mina pole enne küll näinud, et sealt oleks keegi ka välja tahtnud tulla) ...aga seekord sai tall lihtsalt suurematsorti ehmatuse ja mõned kergemad haavakesed, aga tänaseks on ta igati tragi nagu poleks midagi juhtunud. Nüüd siis tegin kindla otsuse, et kõik söötmeotsad saavad väravad ja mitte ükski talle ei TOHI enam oma aiast välja tulla. Tegelikult on see söötmeotstesse väravate tegemine igaaastane teema, sest talled teevad vahekäigus lihtsalt paha ja kakivad kõik kohad täis ka, aga sel aastal on see eriti vajalik just nende endi tervise pärast...vähemalt seni, kuini nendel koertel saab läbi see mänguhimuline puberteedi iga.... Huvitav, kuidas teised valvekoerte kasvatajad sellise probleemi lahendasid? Kuidas keelata koeri mängimast talledega?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar