Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 7. veebruar 2012

Esmaspäeva hommikupoolikul poegis siis lõpuks neiu punapepu ka ära, keda ma juba terve öö olin oodanud, aga ei miskit... Ta oli lihtsalt eriti pika vindiga, sest ega need pressidki väga tihti ei käinud ja lõpus ma aitasingi teda, sest endale hakkas aeg peale pressima, sest pidin kodust lahkuma... Seekord oli ilus suur tüdruk ja õnneks üks tall, sest avastasin jälle ebameeldiva üllatusena, et teine udarapool on mingil põhjusel nässu läinud...no miks ometi,... aga pole hullu, ühe talle kasvatamisega tuleb ta ilusti ise toime .... Ja suurt huvi näitas jälle me Zeta üles, sest poegimine toimus nende kõrval aias ja niikui mina sinna sisse läksin, oli tema ka vupsti minu juures... Arvasin, et ta saab selle mammi käest kohe voblaka pihta(sügisel andis kogu aeg jalaga, kui koer liiga lähedale tuli), aga näe ei saanudki...Zeta ka püüdis natuke talle lakkuda ja oli endaga megarahul :DÜlejäänud päev möödus rahulikult ja alles hilisõhtul, kui mina olin juba silma looja saanud, äratas mind Tiit, öeldes et laudas käib kõva aktsioon... nojah, arvasin et tal läheb natuke rohkem aega ja minu äratus oli paar tunnikest hilisem :/ Vaatasin tükk aega kaamerast, kuidas ta tallega toimetas, kuid siis läksin ikkagi lauta, et kiirendada talle esmast söömist ja ise rahuliku südamega jälle magama jääda...No oli alles laisk tüdruk, mitte ei viitsinud end jalgele ajada ja imeda ka ei viitsinud, kuigi suure punnimise peale meil kõik õnnestus ... jätsin nad kosuma ja hommikul olid kõik kenasti jalgel ja korras...
Öist jälgimist oli mul siiski veel, kuid mina magasin need maha... kella 3 aegu ei toimunud midagi ja kui ma jälle ärkasin, siis oli tall juba valmis, jalge ja söönud ka... tublid ! Jälle tütarlaps.
Ja üllatusega nägin kõrval aias ka ühte uut musta ringi tuikumas, ema hoolitsevalt teda lakkumas... aga siiski kiirustasin lauta, sest üks väga mittetuikuv tall oli selle uue emme all ja ema nii rahulikult ka lasi - nuusutas ja ei ajanud ära ka... ei olnud üldse kindel,et see loomake sellele emale kuulub... nii see oligi. Tegemist oli hoopis kõrvalaiast kaotsi läinud tallekesega, kes tõenäoliselt ei osanud enam õigesse aeda tagasi minna(pätid leidsid juba tee vahekäiku pahategudele : ) ) Loomulikult oli ta nüüd kõhu kenasti täis saanud.... Varsti sündis ka teine tall ja seekord sain kaks must ilusat poissi...
Nüüd lippan lauta, sest keegi poegib... tõenäoliselt ühe tissipoolega must lammas...

2 kommentaari:

  1. Su koerad on siis täiesti polüfunktsionaalsed- lisaks kaitsmisele on ka ämmaemandaks. Õpeta nad vastsündinuid veel soojendama ka oma kaisus.

    VastaKustuta
  2. Hehee :D Hetkel poevad talled siiski emme kaissu... Koerad kipuvad siiski tihedamini neid tallesid mängu mõttes taga ajama(eriti, kui talled ka jooksu pistavad)...üritan seda kommet neil kõigepealt võõrutada...tulevikus...mine sa tea, ehk soojendavadki ;)

    VastaKustuta