Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 24. jaanuar 2012

Veel ....


Parandan väikese võla ja ütlen, et eile õhtul sain ma siiski veel paar tallekest juurde. Päev otsa oli vaikus ja siis enne õhtut hakkas Täpike poegima. Olen peaaegu kindel, et ehk teeb ta ühe talle, sest tema on meil ju see neiu, kel iga aasta on tupe paar nädalat enne poegimist välja kippunud tulema ja on mul seega pea igaaastane püksi-pluusi neiu... vaid siis, kui ta ühe tallega on piirdunud, ei ole tupega probleemi olnud... see oligi see põhjus, miks arvasin, et on üks tall, sest tupp oli kenasti seal, kus olema pidi... aga noh... tissi järgi ennustades peaks siiski kaks talle tegema... Ja seekord tiss ei valetanud ja sündiski kaks talle. Teise talle sünni juures pidin aga aitama, sest üks jalg oli kaotsis ja selle ainsama väljasoleva jalaga laps keeldus välja tulemast.... Seekord on meil laudas juured poiss ja tüdruk ....aga...Peale poegimist tekkis probleem hoopis sellega, et üks teine, päev varem poeginud utt (ühe talle omanik) tahtis vägisi ta tallesid ära kaaperdada... ja juba olid ka tissi all... ja kohe üldse mulle see ei meeldinud. Küll ma tegin seal lambaga tantsu lamba viisil...või oli see tango(?).... järsud sammud paremale-vasakule, lammas seda usinalt kordamas...vägisi tahtis ta minust mööda saada, et ometi nende väikeste talledeni jõuda... Lõpuks mu kannatus katkes ja panin värske emme võrega nurka kinni... no küll oli see teine lammas hädas... Aga hommikuks rahunes ta maha ja enam neid võõraid endale ei tahtnud, kuigi tema ühe talle kõrvalt käivad ka selle aia ühed teised kaksikud tema all maiustamas ja ... noh, las siis käivad....
Eile sai ka need teised kolmikud ära tõstetud eraldi aeda, aga kardan, et see kolmas tall - poiss - jääb siiski lutitoidule, sest kisab teine ikka jube palju ja nagu nõuab lisa juurde... no ei pääse ta oma õdede kõrvalt sinna piimalöögile ja kogu aeg emme paraku lapsi sööma ei lase, nagu see teine kolmikute emme, kes lapsi kenasti ükshaaval sööma laseb. Andsingi poisile alatest tänasest lisasööki...

Üks kehvem uudis on see, et üks lammas oli mul saanud kohutava kopsupõletiku ja ei aidanud ka rohud midagi, hingeldas teine juba päris mõnda aega lootsin, et muutub asi paremaks, sest ta nagu sõi ja mäletses normaalselt ning lahjaks ei olnud ta ka jäänud.... kuid paraku täna hommikust sai temast koerte toit :S Kahju oli tast, sest oli ta üks parematest lammastest ... ja sellist lõppu talle nii kiirelt ei oodanud...

Aga enda tervisest rääkides ... olen nüüd enamvähem terveks saanud, väike köhake vahel kipub välja tulema, aga.... pole hullu... Seda tervenemist ja lammaste vahepausi tuleb aga targasti ära kasutada, sestap teengi usinasti peete purki ning pesen villa. Täna juhtuski villakotist välja tulema kahe mu kõige kenama villalooma vill - selline läikiv(arvan, et ehk kobelään, nagu Ülle seda nimetab... ei ole ma selles tugev) ja kriitvalge... See jääb kindlalt ootama kevadet, kui mu slovakid oma ilusat valget aluskarva hakkavad loovutama ja siis saab sellest segust voki abil mõnus lõngake :D

Aga seniks kuulmiseni ja uute uudisteni!

2 kommentaari:

  1. Rahu selleel vaesele lambale :( Aga kust ta selle kopsupõletiku siis sai, sul ju laudas ilusti kõik?
    See tallekaaperdamine tuleb nii tuttav ette, meie rootslane ka nuttis taga Puntsu tallesid...Samas hea kui on selline karjas, vaata kui vaja kedagi adopteerida, võtabki omaks?

    VastaKustuta
  2. Ausaltöeldes ei oska tõesti öelda, kust ta sai selle kopsupõletiku...kas sellest, et mul koerte jaoks oli otsauks lahti ja vahel võis tõmbetuul tekkida ( ta oli nende kahe ukse vahelisel alal) aga igatahes olgu see mulle õppetunniks... mis sest , et valusaks...

    Aga selle kaaperdajaga nii, et tahtsin talle ühte kolmikutest alla sokutada, aga näe... seda ta just ei taha :S Mis teha...samas aga teisi sama aia kaksikuid nagu laseb... nõme ju...

    VastaKustuta