Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 12. jaanuar 2012

Üllataja

Täna lõuna paiku tuli Tiit tuppa sööma ja küsis, et kas ma valgeid kaksikuid juba nägin? Kaksikuid??!!?? Milliseid ja kus?? No ei olnud keegi hommikul sellist nägu, et tegema hakkaks, aga näe valmis nad olid. Seekord siis valge jäära järeltulijad ja talled ka isalikult valged ning mõlemad on ka poisid.Esmapilgul päris kobedad, eriti kui arvestada nende krõnksust ema... Musta värvi ema on üks vanematest ja mitte kõige paremate geenidega lammas ja alles on ta vaid sellepärast, et annab mulle musta villa. Aga kui nüüd mul sel aastal hulgem musti neiusid sündima hakkab, siis lõpuks saan ma ka hakata sorteerima oma põhikarja musti utti.... oleks ammu juba aeg...

2 kommentaari:

  1. Tohohh, Sul neid ikka tuleb! Muidugi on ka, kust tulla st. kari ju suur (minu mõistes ikka väga suur). Kas sellise hulga juures muutub asi rutiiniks või on ikka iga sünd selline heldimust tekitav ja nunnu?

    VastaKustuta
  2. Ma ei tea, võibolla olen ka friik, aga iga sünd on siiski selline elevust tekitav, eriti põnev on kui must lammas poegib ja isa on olnud must...et mis värvi on talled ja kas on poisid või tüdrukud...no põnev on see lambapidamine :D Väike tüdi on vaid siis peal, kui peab juba mitmendat ööd magamata olema ja näed, keegi jälle kindlalt öösel on poegimas...aga selleni ma see aasta pole veel jõudnud :P

    VastaKustuta