Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 11. jaanuar 2012

Mõned peenehäälelised juures


Täna lõuna paiku lisandusid meie lauta kaks peenehäälelist neiut juurde. Nimelt Bety sai endale musta jäära tallede kollektsioonist endale kaks armast tallekest - must ja valge tüdruk. Kuna see lammas on mul paar korda järjest teinud talle mahajätmise trikki ja ma lubasin tal eelmine aasta end veel viimast korda tõestada, et on normaalne ema( ja mida ta ka oli) , siis see aasta oli ikka veidi ärevil, et mida ta sel aastal teeb. Aga polnud häda midagi, oli tubli emme ja võttis mõlemad lapsed ilma jonnimata omaks. Eriti rõõmsaks teeb mind muidugi see, et sündis juba teine must tütreke meil :D
Need talled on siis meil väike meeldetuletus, et varsti on mul käed tööd täis ja laps saab jälle öelda issile, et emme elab laudas :D

5 kommentaari:

  1. Õnnesoovid teile!Päris suured tunduvad teised?

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Päris parajad ütleks. Nad pole sel aastal mul peaaegu vilja juurde veel saanudki...vaid nädala jagu on antud pea iga päev natuke vilja juurde. Ei ole julgenud üle sööta...nad mul niigi tunduvad kuidagi trullakad olevat...

    VastaKustuta
  3. Palju õnne ja...ma nüüd rohetan juba kadedusest :PRääkisin enda lammastele ka, et teised juba poegivad, aga nad vaid mühatasid selle peale ja järasid heina edasi...eks ootan siis veel.

    VastaKustuta
  4. Vot mul sama küsimus- vanad on nii lihavad, et pole ühtki selgroolüli tunda, söövad head ristikuga silo vabalt...aga nii paarsada gr näo kohta ikka annan nüüd lõpupoole. Aga rohkem seetõtttu, et imetamise ajal ei tuleks see jõusööt liiga äkki ja kõhtu segi ei lööks.

    VastaKustuta
  5. Äkki sa peaksid järjekindlamalt rääkima ..tead ju küll, et loll järjekindlus viib sihile :D Tean tegelikult su tunnet.. me paaril naabril ka juba lambad poegisid ja mul ei miskit...karjuv ebaõiglus ju!

    VastaKustuta