Flash Calendar- Nature Theme

reede, 27. jaanuar 2012

Läheb vist edasi...


Eile õhtuks oli jälle neid kahtlaseid lambaid juurde siginenud ja neid tuleb aga juurde...eks siis paista, kes neist tegematajäänutest järgmine on... aga õhtul oli siiski poegimas üks must osaliselt soomelamba järeltulija ja nüüd laste isaks siis texeli valge jäär. Lootsin, et jõuan enne veel saunas ära käia, aga enne sauna minekut kaamerasse kiigates tegin kiired ümberkalkulatsioonid ja tormasin hoopis lauta .... Vaatamata valgest tugevavereliselt jäärastoli esimene tüdruk valge ja teine must poiss oli ikka nii kirju, et lase olla... saba oli jälle valge, peas selline vasika moodi jälle, kõhu alt on valge ja tagajalgadelt jookseb ka mõlemal jalal valge jutt varbaotsteni...Kõrvalaias aga hakkas üks teine lammas väga kahtlaselt käituma... Järelikult on mul oodata öövalvet. Seda ma ka tegin, üritasin telefoniäratuse ja kaameravaatamise vahel kangesti omi silmi lahti hoida, aga ikka see tukk tuli peale. Kui kell oli kõvasti mu esimesest poegimiskellaajast kõvasti üle läinud ja lammas ikka veel pressis, siis tuli mul ikka lauta minna, et vaadata, kas kõik ikka korras. Kõik oli korras... lihtsalt üksiktall ja natuke suurevõitu, aga oleks tõenäoliselt ka ilma minu abita välja saanud.. aga siiski aitasin lambal kiiremini vaevast vabastada. Sündiski suur tütarlaps. Huvitav on see, et ta ise on kaksiklaps ja nii tema, kui ta õde tegid kaksikud vaid esimesel poegimisel... ja iga järgnev aasta tulevad vaid üksikud... ( ja võtan siis üksiktallena kasvanud ute, kes järjekindlalt toob mulle kaksikuid või siis üldse kolmikud... saa siis aru)
Ja nagu ütlesin, neid kahtlaseid tuleb aina juurde... niiet jään aga selle lainetuse kõrghetke ootama.

4 kommentaari:

  1. Väga vinge kirju ju :) Kas ema on soome verd?
    Täna öösel valvan mina ka...

    VastaKustuta
  2. Vinge jah. Ema(kolmiktall) isa oli poolevereline(pool puhast soomlast ja pool texelit) soomlane, ema aga texeli ristand, kelle ema oli ka mingi must (selle teise aretaja karjast, kust sinugi mustad on)
    Ehhh..läks vist keeruliseks...
    Aga edukat valvamist sulle... ise sain natuke aega tagasi kaksikud :D

    VastaKustuta
  3. meie saime ainult ühe enneaegse (surnud) talle noorelt lambalt :(

    VastaKustuta
  4. Oi seda on küll kahju kuulda :S Pealse selliseid juhtumeid tekib alati see küsimus, et miks? mis selle põhjustas? Aga tihti jääb see saladuseks. Mu sel aastal pole veel ühtegi sellist olnud, aga pea iga aasta üks ikka olnud, tõenäoliselt sellise suure karja juures on see tavaline... kuigi ei tahaks, et oleks :(

    VastaKustuta