Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 28. jaanuar 2012

Appi laut põleb!!!

Olid just need mu sõnad, kui plaanivälisel laudavisiidil järsku ühes laudaotsas hulgi vastikut suitsu nägin .... Tekkis paanika ja suitsutulemise koha paaniline otsimine. Kõigepealt tundus, et sutis tuleb pumbamajast ja äkki on pump mingil põhjusel põlema läinud, aga ei olnud ... suitsu tuli hoopis kõrvalruumist veetoru august e. kaevuruumist??!! Aga mis seal põleda saab, kui pump on teises ruumis?? Järgmisena tormasin siis kõrvalruumi, ise peast läbi lastes mõtteid, et mida oleks kõige targem teha - kas helistada päästekomandosse ja hakata neile pikalt seletama, kus ma olen ja kuidas siia saab? või helistada Tiidule, kes nagu kiuste täna tööle läks? Otsustasin viimase kasuks, öeldes talle telefonis, helistagu äkki ise päästeametisse... Tegelikult ta seda ei teinud, sest nii hull VEEL asi ei olnud, kuigi kui ma suitsukollet otsides soojenduskasti kergitasin, siis nägin seal all leeki, mille peale ma kasti kohe kinni tagasi lajatasin ja mõtlesin kiirelt, et kust ma saaks natuke vett, sest pumbast ju ei saa, kui ma kogu elektrivärgi kohe seinast välja tõmbasin.... selge... äkki on kolmikutemamma joogiämber veel täis? Oligi :D võtsin ämbri ja jooksin kaevuruumi tagasi, kus hakkasin soojustuseks pandud villa pealt ära kaevama, et vett tulekoldele peale saaks valada. Kõik õnnestus ilusti... Tiit oli enamus aja telefoni valjuhääldi peal ja sai asjaga kursis olla ning mu paanitsemist kuulda... Ei oleks olnud palju puudu, kui see puidust soojenduskast oleks tuld võtnud ja siis oleks asi ikka väga karm olnud... ei taha mitte mõeldagi.. vähe sellest jubedast vingust, mis lauta täitis - sain tükk aega ikka tuulutada. Endal sain ninast küll parajad tahmakollid välja kaapida :/
Ja põlengu põhjuseks on suure tõenäosusega elektriküttekaabel, mis veetoru kõrval korralikult isoleerituna eelmine aasta sai pandud, et toru külmumist vältida ( Tiit lülitas selle eile õhtul sisse, kuna õues kipub juba väga krõbedaks) ... aga mis see kaabel ise ennast välja ei lülitanud??? jääb mõistatuseks :( noh, eks Tiit tark elektrik uurib homme asja, kui töölt koju jõuab... Ja hea on, et meil on pööningul mõnetonnine veepaak juhuks, kui peaks veevärgi või elektriga midagi juhtuma, vähemalt ei pea lambad selle pärast rohkem kannatama...
Siinkohal tänan ma jätkuvalt Jumalat, kes mind lauta suunas, sest minul sinna plaan minna ju tegelikult ei olnud, aga lihtsalt astusin millegipärast sealt läbi(pärast Heinile suustade alla monteerimist), sest toas kadus täiesti põhjuseta ära internet, et oleks saanud jälgida kaameraid ja peale mõningaid ponnistusi ei tulnud see kuidagi tagasi (kui laudast tuppa tagasi tulin, oli ka internet tagasi) No ei olnud see ju juhus!! See tõestab veelkord, et kui sa usaldad kõiges Jumalat, siis ta aitab sind hädas ja toob sind sellest ka välja.. tänud talle selle eest veelkord!

1 kommentaar:

  1. Päris kole lugu- hea et lõppes veel suhteliselt hästi. Ise olen vanematekodu kõrvalhoonepõlengu üle elanud- päris masendav. Tubli oled!

    VastaKustuta