Flash Calendar- Nature Theme

laupäev, 17. detsember 2011

Valmis


Lõpuks ometi on asi nii, nagu olema peab. Nädala keskel sain kätte ka sildid, mis muudavad mu marineeritud peedipurgid täiuslikuks. Kohe samal päeval sain hulgi purke sildistada, et müügiks ette valmistada ja täna rändasid 3 banaanikastitäit peete mandri poole, kus nad erinevatesse mahepoodidesse ja pealinna Talu toidab poodidesse müügile toimetatakse. Nüüd jääb veel loota, et rahvas selle ka hästi vastu võtab ja nad selle maitsega rahul on. ( Vähemalt on siiani tagasiside igati positiivne olnud)
Ja kui nüüd peaks siin lugema mõni selline inimene, kes sooviks ka neid oma juurde müüki saada, siis olen avatud kõikidele pakkumistele. ... loomulikult saab seda minu käest osta igaüks kes vaid soovib :)

6 kommentaari:

  1. Kaire, sa oled väga tegija! Nii tubli ja ettevõtlik! Hoian mahepoodides silmad lahti, kindlasti tahaks su toodangut proovida.

    VastaKustuta
  2. Aitäh! Väga tegijaks ma veel end küll ei pea, lihtsalt algaja ;) Aga suure tänu pean ütlema ma siiski ka Eesti Mahedale, ilma kelleta ma nii kaugele kindlasti ei oleks jõudnud.
    Aga kõigi eelduste kohaselt peaks see peet järgmisel nädalal jõudma nii Ökosahvrisse kui ka Haabersti ning Mustakivi Talu toidab nurkadesse.

    VastaKustuta
  3. Oi kui lahe! Ma ostaks küll su peete. Äkki paned 24ndal kui Kärdlase kirikusse söidate mõne ekstra purgi autosse, ma ostan ära!
    Õnnistusi teie perele!
    Inga

    VastaKustuta
  4. Inga, ikka saab ;) Aga olete juba Hiiumaal või alles saabumas?

    VastaKustuta
  5. Palju õnne, suur asi kogu selle bürokraatia ja muu läbi närimine ja põhiline on head ideed ja usk endasse, super :)))))

    VastaKustuta
  6. Aitäh, Ülle! Kui aus olla, siis üks moment oli küll selline tunne, et nüüd aitab, tehku keegi teine.....

    VastaKustuta