Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 19. detsember 2011

Reklaamiminutid....

Ei jäänud mul muud üle, kui avada oma tagasihoidlik müügiosakond, mida üritan jooksvalt täiendada. Link asub Blogi päitses OMATOODANGU MÜÜGIOSAKONNA nime all. Ei ole mul seal siiski müügil teab mis suuri erilisi saavutusi, aga ehk keegi ikka leiab endale miskit sobivat....

5 kommentaari:

  1. Edu sulle :)
    Kas sa kõrvitsa marineerimise peale pole mõelnud?

    VastaKustuta
  2. Edu on tarvis....
    Usaltöeldes kõrvitsa tegemise peale pole mitte mõelnud ..kuigi mu emal on jube hea kõrvitsa retsept.

    VastaKustuta
  3. Eriti tubli, kas kõik on enda kätetöö, või on sul mõni salapäkapikk? Ma ei saa aru kuidas sa jõuad - loomad,käsitöö,hoidistamine jne.

    VastaKustuta
  4. Käsitöö on enda oma, nahku ise ei ole parkinud, selle jaoks on tõesti mul oma päkapikk :) Jätkuks tal veel vaid pikka iga ja jaksu seda teha..... Aga eks mu elu väga ühekülgne küll ei ole, sest iga päev saab teha erinevadi asju ja põhiline, et need asjad mulle meeldivad ja olen oma peremees ;)

    VastaKustuta
  5. Väga vinge! Müügiosakond, valveosakond jne :-))

    VastaKustuta