Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 1. detsember 2011

Lambaid vähem

Üle pika aja jälle siis paar rida...kiirus sunnib tegema muid asju ja kirjutama ei jõua, ...küll võitlused proteusega, mis natuke energiat ära röövis, küll projektid-plaanid ja lisaks kõigele veel hunnik pereliikmete sünnipäevi.....pisipoja sai ka selle käigus uskumatult 5 aastaseks :D..aga....

Eile hommikul läks mul selle aasta viimane ports lambaid Märjamaale lihaks. Koju jäi veel mõned päris pisikesed pussakad ja mõned mustad poisid, keda tahan just naha pärast ise lihaks teha, et jõulude aegu ka mitte keegi ilma lihtata ei peaks olema ;) Eks mõni lammas-tüdruk läks ka elusalt uude koju, mille üle on mul eriti hea meel ja paar jääragi on endale uued pruudid leidnud. Aga tundub, et sel aastal jääb meil üle talve umbes täpselt 150 looma ringi. Nüüd kui lihaloomad on läinud, saab hakata oma lemmikuid-püsielanikke aiakestesse ära jagama, sest praegu olid nad päris ajutiselt laiali mööda lauta.

Peete pole juba paraku olnud vähemalt paar nädalat aega purki panna olnud, kuid seda viga tuleb ka kiirelt parandama hakata, aga enne tuleb veel kõva äriplaan-projekt valmis saada (mis tahab kõik su juuksed halliks ajada), et natuke Priast eururahasid välja nõuda, iseasi, kas nad annavad ka, aga ega küsija su pihta ei lööda ju :P

5 kommentaari:

  1. Kuidas selle Märjamaaga nüüd on, kas nad külma ei tee, kui rümbakaalu järgi maksavad? Kui palju varem sinna järjekorda võtsid? (ma tean, et vaid mahedaid võtavad)

    VastaKustuta
  2. 150 lammast talvituma...taevas, see on ikka tabuun minu jaoks.Sa ikka jaksad:)), jõudu peetidega, tubli oled nii peabki,küll need hallid karvad ka ükskord ära tasuvad :)

    VastaKustuta
  3. Marju, praegu pean küll ütlema, et seal Märjamaal on nad on nüüd väga õiglased olnud, iga rümp vaadatakse eraldi üle ja hinnatakse, kas ja kui palju liha peal on. Olen saanud isegi alla 14 kg rümba eest maksimumraha, sest liha oli, mis sest et kubatuur oli väike :) Järjekorda panemisega on sel aastal sellised lood olnud, et polegi nagu otseselt pannudki, ainult olen helistanud, et tahaks ja soovitatavalt võtaks kamba peale nende teenusauto, millega nad järgi tulevad, hinnavahet väga nagu pole ja hulga lihtsam meile :D Mingi paar-kolm nädalat olen küll nüüd vaid oodanud, võibolla lihtsalt minul vedas, et ei olnud mitmeid kuid järjekorras. Või siis asi selles, et kuna naaber oli juba järjekorras ja lambaid lihtsalt lisandus minu omade näol, siis nad ei teinud sellest üldse numbrit, sest nende auto sai tööd ja mida rohkem lambaid auto peal on, seda kasulikum meile.

    Airile seda, et viimased paar päeva seda äriprojekti tehes on mulle ikka mitmeid kordi rohkem halle karvu tootnud, kui ülejäänud muu töö :P Eriti närvi ajas see, et mida rohkem neid õigemaid numbreid sisse toksisid, seda rohkem need automaatsed valemid segast ajasid....ja kui peale poolt päeva jamamist, võtsime netist uue tabeliplangu ja numbrid sinna uuesti sisse toksisime, oli kõik nagu imeväel täiesti perfektne....ja kas minu arvuti või miski muu nõmedus oli mu tabelis valemeid muutnud ja uue tabeliga päriselt kokku ei läinu .... müstika...oh, jäin nüüd kurtma, iseasi, kas te midagi ka aru saite, aga sain vähemalt südamelt ära rääkida... Jube kahju on vaid sellest poolest päevast ja oma hallisedast ajurakkudest, millal me püüdsime koos konsulendiga olematut numbriviga otsida :S Aga lõpuks hakkab lõpp paistma ja asi on ikka palju roosilisem täita, kui valemid kõik normaalselt käituvad :D
    Ohh...loodan, et see rakukaotus kuidagi ka numbrites pärast väljenduks, et vajaminev tehnika soetada :P

    VastaKustuta
  4. Ütle veel palun seda, kas see konsulenditeenus on tasuline? Et kui olen loll nagu lauajalg ja tahan kuskilt otsast alustada...võin noh unistada võib, ma ei tea kas Eestis üldse alla 100 lamba mingist äriplaanist ja tasuvusest rääkida saab..eurotoetustest meil ainult ÜPT ja utetoetus.

    VastaKustuta
  5. Üldjuhul on tasuline, aga üle paari-kolme aasta on ametlikult kaks tundi tasuta....niiet mine küsi ikka, küsija suu pihta ei lööda ju ;) Aga jah...alla 100 lamba see tasuvus on tõesti natuke küsitav...kõik oleneb, kui jääda lihtsalt sellele lootma, et müün oma liha lihatööstusele ja siis olen rikas...siis ei...aga kui mässata ka näiteks nahkade-villa ja võibolla mõne muu ninni-nänniga(pea tuleb tööle panna), siis vähemalt elatab end ära...ma loodan...

    VastaKustuta