Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 28. detsember 2011

Kas pikapööruliste erandid?

Olen lugenud ja kuulnud lugusid mu slovakkide kohta, et nad võtavad õppust maru aeglaselt, aga kui midagi ära õpivad, siis ei unusta seda iial.... Selles õpetamiskartuses ( ja võibolla ka otseses mittevajaduses) ei ole ma seda korralikku treeningut veel ette võtnud. Loomulikult olen neile paar elementaarset asja selgeks teinud - nagu EI ja SIIA. Täna aga oma külmikut sorteerides, avastasin ma et mõned grillvorstid on sandiks minemise ääre peal, seega veel võimalus koertele sööta. Aga päris niisama ei raatsinud ka kätte anda.... Nii ma siis tegingi katset - võtsin vorstitüki ja kamandasin ISTU! Vahtisid teised mulle totaka näoga otsa ja tormasid ümber minu, ise suures segaduses, et miks ma juba ei anna. Aitasin natuke käega tagumikku maha suruda ...ja siis...voilaa... nagu oleks seda nad juba ammu teadnud, kuidas istuda...ja mõlemad.... Niiet vorst nina alla ja enam-vähem 10 minutiga olid nad mu käpa all :D Enne kui laudast lahkusin tegin pulli pärast veel katse, et andsin käskluse ISTU! ja mõlemad istusid supsti üksteise kõrvale ja vaatasid mind lootusrikka näoga.... Uskumatu ütleks selle peale. Mäletan, kui õpetasin oma borderit istuma, siis olin hämmingust lausa sõnatu, kui ta hakkas 10 minutiga istuma ja 15 minutiga lamama... nüüd olen veel rohkem hämmingus, et need slovaikd kordasid sama. Hästi huvitav oli vaid vaadata, kuidas nad nagu üksteise pealt üritasid matkida, nagu silmanurgast jälgides, et näe, tema istus ja sai vorsti, mina tahan ka... ju pean ka istuma :P Olen nüüd nii uudishimulik, et kindlasti katsetan teine päev ka lamamise asja, aga tõenäoliselt pean seda istumise asja ikka natuke kinnistuda laskma :D

5 kommentaari:

  1. Airi itsitab omaette :)))ja saab täiesti sinu rõõmust aru :)Äkki peaksin ka mõned grillvorstid "laagerdama" jätma, suudaks ehk meie lambakoeralegi lisaks Siia ja Ei käsklustele Istu selgeks saada, icc.Meil kukub koer lihtsalt kolinal pikali sellise käskluse peale :)

    VastaKustuta
  2. icccc....siis pead käskluse istu asemel ehk lama ütlema ...siis ju klapiks :D

    VastaKustuta
  3. Kaire, kas sul söövad koerad "loomseid jäätmeid"? Küsin, kuna pakkusin oma naabrinaisele, et sel suured koerad ja meie koll ei jõua niipalju nahka panna- tema ei julge anda omadele,et saavad lambamaitse suhu ja siis hakkavad murdma...ma ei osanud midagi öelda see peale...Meie koer veab lambajalgu ringi, matab maha,aga lambaid küll ei pea toiduks.
    Aga nii ilusad hundimurdjad sul:)

    VastaKustuta
  4. Kõik loomsed jäätmed lähevad koertele ja toorelt ja siiani pole küll kellelgi rohkem lambamurdmise isu peale tulnud :P Üks teine lambakasvataja ka imestas, et annan niimoodi toorelt, et tema keedab kõik enne ära, et muidu äkki ikka hakkab lambaid murdma. Tean vaid seda, et keedetud lihast ei ole koeral suurt midagi enam omastada ja kasulikud asjad on välja keenud. Surnud ja külmal loomal on ikka teine maitse ja lõhn, kui elusal loomal...ma arvan...
    Aga kui sul jääb rohkem üle, siis kui sul vähegi sügavlülmikus ruumi on, siis tükelda rupskid väiksemaks ja paki parajatesse portsudesse ja külmuta. Tegin ise seda suvel, kui koerad olid end ääreni täis söönud ja jääki oli hulgi üle.... Nüüd praegugi olen neid pakikesi võtnud ja maiuseks kutsadele söötnud :D

    VastaKustuta
  5. See´p see häda ongi, et sügavkülm juba lammast niigi täis ja varsti oleks vaja 2 siga ka kuhugi panna :D

    VastaKustuta