Flash Calendar- Nature Theme

reede, 18. november 2011

Ei see ega teine

Täna sai ette võetud viimase kolme noore kitsepoisi patta panemine...õigemini kahe poisi ja ühe tüdruku....või siiski ka poisi....
Lugu järgmine. Kui kevadel kits poegis oma kolmikud, siis olin siiralt veendunud, et ma sain 3 tütarlast. Aga läks mõni aeg edasi, kui kitsetalle tagumikku, sinna tüdrukute asjade juurde,allosasse, tekkis mingi roosa mumm. Arvasin (ja mitte üksnes mina vaid ka loomaarst), et tegu on mingi kasvajalise või müoomiga. Arst arvas, et see võib iseenesest mingil ajahetkel taanduda. Ja selle, et ta tänu sellele "müoomile" end täis pissis ja tagant kogu aeg selline pruun oli, ei tahaks ma mitte kohe mainidagi...see lihtsalt oli jälk ju.... Aga asi kiskus kahtlasemaks just sügisepoole, kui hormoonid hakkasid möllama nii tüdrukutel kui ka poistel....nimelt see "tütarlaps" käitus kuidagi poisilikult - ajas tüdrukuid taga ja mögises indlevatele kitsedele ja püüdis neid karata. Hakkasingi uskuma, et tüdruk on poluvernik ja teda lüpsikitseks jätmine muutus aina ebatõenäolisemaks, esiteks juba sellepärast, et ta end kogu aeg täis pissis ja mis haisvast udarast ma ikka tahaks lüpsta. Täna siis selle otsuse langetasingi, et läheb patta. Tapal selguski tõsiasi, et ta oligi POISS-TÜTARLAPS, sest väliselt oli ta nagu tüdruk, isegi emakas oli sees, mis sest,et hirmsasti vett täis.....aga emaks kõrval ilutsesid ka kaks väikest munandit, niiet....niimoodi sünnib ka olema....ja tapaotsus oli 100% õige otsus....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar