Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 19. september 2011

Siin nad siis ongi...meie pere uued karvased

Pühapäeval linnas käies saime ja oma kutsud kätte. Mingil hetkel tundus, et asi on keerulisem ja äkki ei saagi neid sel päeval, sest mingil imelikul põhjusel oli kuskil resi jälgimise lehel kirjas daatum 19.sept....aga ei lasknud end sellest heidutada .... ja kell 1 aegu sai uuesti helistatud lennujaama kus nad pidavat täpsemalt teadma, mis on juba Prahast õhku tõusnud lennuki pardal...ja tõesti seal me koerad olid. Tore :D Ja kogu see kätte saamine lennujaamast oli niiii lihtne, et lausa lust - läksime lennujaama taga olevasse saatmisfirma lattu, kus kutsikad oma suure saatekorvikesega olid, andsin allkirja ja kohaliku lennujaama maksu ja koerad olid minu...nagu nalja. Ja nüüd võin ma neid teile tutvustada....
Tõuks on Slovakkia tšuvatš, korralik ja töökas valvekoer. Suurem noormees pildi keskel on Dan ja pisem karvane neiu on Zeta. Poiss on häääästi sõbralik( kui mitte liiga sõbralik, mida me hea koerte organisaator ja tulevane nõuandja Teet kõige rohkem kardab) Neiu on natuke ettevaatlikum...noh ta on ka pea kuu aega noorem ka. Poiss siis 3,5 kuud vana ja tüdruk 2,5 kuud. Aga käivad mul sabas nagu oleks kogu aeg minu koerad olnud...maha ei jää. Lammastega tutvus võtab veel aega, sest esimese hooga nad hakkasid nende peale hoopis haukuma, noh pole nad ju neid varem kohanud oma elus.
Bella pärast oli mul natuke mure, et kuidas tema nendega sõbruneb, ei julgenud kohe mitte lahti lastagi ja panin ta rihma otsa. Aga tundub, et asi väga hull ei ole, algul püüdis ka veidi uriseda, aga nägi, et pole mõtet, kuigi vahel jääb mulje, et püüab neid ohjes hoida ja nad paika panna. aga eks näis kuidas läheb.
Siin on siis esimene hommik laudas, kus ma nad ka lõpuks pildile sain, sest on nad ju nii mu külje alla kogu aeg, et mitte ei saa pildile...nagu ka järgmisel pildil näha...

4 kommentaari:

  1. Vahvad tegelased! Pildi peal on küll äravahetamiseni sarnased maremmadega. Aga on neil eurooplastel ju esivanemad teadupärast kõik ühest liinist pärit :)
    Kui miskit küsimusi veel karjakaitsekoerte kasvatamise/koolitamise kohta, anna aga teada. Olen lahkesti oma kogemusi jagamas.

    VastaKustuta
  2. Suur tänu...seda ma kindlasti teen ;) Hetkel on nad aga sellised sabarakud, kui mind näevad...tõenäoliselt tuleb kuidagi sellest lahti saada.... Üritan neist küll mitte väga välja teha, aga sellegipoolet sibavad mulle koguaeg järele....Laudauksest õuepoole enam ei lase...

    VastaKustuta
  3. How cute they are! And how nice! At this early age they should be able to learn Estonian without any foreign accent! Congratulations! I wish you many happy and healthy years together with the cuvaces. Greetings from Slovakia, Kristina

    VastaKustuta
  4. Thank you :D I hope the same ;)

    VastaKustuta