Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 4. august 2011

Puhkus

Üle pika aja olen ka mina (meie) puhkusel. Läksime perega Soome minu õele külla. Esimesel päeval külastasime Helsingis lõbustusparki, kus vähemalt mina ja Gabriel nautisime seda täiel rinnal - sai sõidetud raketiga ja lastud enda ajusid pea alaspidi loksutada....Õhtuks olime loomulikult kõik parajad laibad ja uni oli ütlemata magus. Mis sest et ei pidanud hommikul kitsi lüpsma minema, aga Margus oli üllatuslikult pool kaheksa üleval( kodus ta ka nii vara tavaliselt ei ärka), aga mis sest. Eks ta natuke magas ka autos, kui olime teel Urve juurde, mis asub nii 160 km põhja poole...ja Heinigi oli kohale jõudes täiesti tuttu jäänud ja oli paras tegu teda üles ajada....no küll oli magus uni...
Tänase päeva plaan on käia natuke onu Tapio paadiga sõitmas....
Kogu selle reisi juures on muidugi kõige igavam ja tüütavam auto ja praamisõit, aga üritan sedagi aega väeheke kasulikumalt veeta - kaasas vardad ja lõng ning täiesti esimest korda elus olen kudumas kaelapitssalli :P Siia sõitmisega õnnestus mul peaaegu pool salli valmis saada :D Ehk koju jõudes on valmis .....

1 kommentaar:

  1. Oo, nautige puhkust! Soomes on ilus. Leiaks koduhoidja,tahaks ise kasvõi Lõuna-Eestisse esialgugi...
    "kade"

    VastaKustuta