Flash Calendar- Nature Theme

neljapäev, 18. august 2011

Peet üleval, porgandivõtt ootamas...

Tegelikult on saavutusi natuke rohkem. Täna, vihmaga võideldes, lõpetasid poisid kartulipõllu rohimise, mille üle mul on ikka väääga hea meel. Pole küll kontrollimas käinud, aga arvestades eelnevate päevade töö tulemust arvan, et ei pea ma seda ka tegema. Nüüd võib rahus juba kolletuma hakkavaid kartulivarsi maha lõikama, kartmata et umbrohuseemned mööda põldu laiali lendaks ja järgmisel aasta sajakordselt end kasvataks.....
Pärastlõunat sai veel kiire töö tehtud peedipõllul, kus võtsime üles kõik oma peedid, sest kartsin, et varsti on juba kõik nii suureks kasvanud, et keegi ei taha seda enam osta. Niikuinii pean vist üsna mitmed kilod tegema purki ja sedaviisi ära müüma. Ausaltöeldes ei saa ma linnainimese eelistustest vahest kohe mitte aru. Väidavad, et nad tahavad väga väikeseid peedikesi ja ka väikeseid purke misiganes sisuga, käivad iga päev ja igaks päevaks eraldi süüa ostmas ja kõik peab samal päeval suudetama ära süüa... no kohe mitte ei saa hästi sellest mõttest aru, miks peab iga päev mööda poode kolades aega viitma kui saab osta mitme päeva portsu süüa kohe valmis.Aga eks see siiski iga inimese lõplik otsus siiski ole ja mina seda tõenäoliselt muuta ka ei saa. Seega tuleb nende pilli järgi tantsida ja teha suuremad peedid väikestesse purkidesse (vähem kui 0,5 l purgike) ja pisemad peedikesed nõudlikele linlastele maha müüma.
Veel käisid mul täna külas kõrgem seltskond rahvast - nimelt seitsmeliikmeline komisjon, mis hindab mahetootjaid ja mahetooteid. Hiiu Mahe hirmsasti tahtis mind sinna esitada, mida nad ka tegid ja nüüd käis siis komisjon minu elamist ja tegemisi hindamas. Ei tea ma täpselt, miks mind sinna taheti saata, ei ole ma midagi erilist, nokitsen vaikselt põlve otsas ja püüan vaikset viisi inimestele lihtsalt pakkuda seda ehedat ja head, aga kogused on väiksed ja teadmiste poolest veel nigel....niiet...mis siis ikka, eks näis mis sest jamast välja tuleb, tõenäoliselt mitte midagi sest minust suuremaid ja paremaid leidub palju rohkem ju :P Aaaa...siiski kogu selle külaskäigu finaaliks osutus kiire lambanaha(-kade) ost....sest jäin ilma kõigist kolmest ilusast nahast, mis mul veel varuks oli :D Nüüd tuleb aga jälle siis lambatappusid ootama, et uusi nahku saaks :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar