Flash Calendar- Nature Theme

reede, 29. juuli 2011

Tulevad ja lähevad

Ja nii ongi...Kolmapäeva hommikul saatsin bussi peale Nicola ja nii ma veetsin kaks päeva täiesti üksi...Neljapäeva õhtul tuli aga juba paar päeva Tallinnas viibinud Ruth, kes juba tuttav eelmisest kevadest ja esialgsete plaanide kohaselt pidi sama bussiga saabuma ka üks eesti poiss, aga tema teatas natule enne viit, et jäi noh bussist maha.... no mis sa hing ikka kostad, kui maha, siis maha ja kõigi eelduste kohaselt jõuab ta nüüd täna õhtuse bussiga.
Aga homne päev on paras katsumus, kus ma lisaks oma kuueke kitsele ka Külli 13 kitse pean nii hommikul kui õhtul lüpsma minema...eks võtan siis oma külalised kõik praktiseerima :D..aga nali naljaks, tõenäoliselt pean siiski ise selle lüpsitöö ära tegema....Eks siis anna teada, kuis läks....

1 kommentaar:

  1. Paraku noormehe siinolek jäi lühikeseks, sest pidin ta paraku tagasi koju saatma...ma lihtsalt ei julgenud teda siia jätta, eriti veel selleks ajaks, kui olen plaaninud mõneks päevaks Soome õekesele külla sõita. Muidu oli igati rahulik noormees, aga tema teod ja töötulemused olid need, millepärast ma kõige rohkem põdema jäin. Kuna ta kunagi mingit päris korralikku tööd teinud ei olnud, siis lihtsalt....noh ei kukkunud mitte ükski kätteantud töö nagu välja nii nagu oleks pidanud ( va kitselüpsmine, millega eriti nagu midagi totaalselt viltu ei saagi ju minna) Selline erakorraline lahkuda palumine on minu vabatahtlike ajaloos päris esimene ja loodan siiralt et ka viimane(sellist stressi ei tahaks enam kogeda..)...Samas oli mul tast kohe niiii kahju...loodan siiralt, et tal läheb tulevikus palju paremini ja edukamalt ja ehk sai ta õppetunni ja on oma tulevastes tegemistes palju täpsem ja püüdlikum....

    VastaKustuta