Flash Calendar- Nature Theme

pühapäev, 31. juuli 2011

Tõsilugu ja naljalugu

Viimases kohalikus (Hiiu Leht 26. juuli) lehes ilmus artikkel ilveste murdmise kohta, mis nii mind kui ka teisi naabreid on kimbutanud...kes silmi viitsib punnitada, see saab lugeda seda siit alt....Päitses oli ka kena pilt, kus ma koos lammastega olen, aga see lihtsalt ei olnud skännides väga hea kvaliteediga enam...ostke leht :P
Aga täna helistas äiapapa ja teatas, et meis kirjutatakse ka õhtulehes... Kuna ma tavaliselt selle lehe austaja ei ole ja seda ei osta, siis täna ma seda siiski tegin, sest sellist head naljaartiklit lihtsalt pidi lugema ja kohe korduvalt...no niiiii naljakas oli, päeva parim kild ja tujuparandaja( mis mul täna kohe vägisi käest kippus minema) Tekst ise selline, head lugemist:

Ilves hoiab Hiiumaal inimesi hirmu all, küttida ei tohi.

Hiiumaal on ilves tänavu murdnud vähemalt viis inimest, kuid keskkonnaameti sõnul pole kahjud metslooma küttimiseks piisavalt sured. Turismitalu pidav FIE Maire Kannas Käina vallast puutub ilvesekahjustuseda kokku juba mitmendat aasta: ilves on käinud räsimas tema juures peatuvaid turismigruppe.
"Ilves on minu juures nelja aastaga kokku murdnud üle 25 soomlase. Loom on julge ning inimesed on teda kohanud korduvalt, ühte murdmist on lausa pealt nähtud" ütles peamiselt väismaalastele suunatud turismitalu omanik.
Keskkonnaameti jahinduse spetsialist Ivar Marlen aga leiab, et praegu pole probleem veel nii suur, et peaks küttima väljaspool jahihooaega. "Murdmine peaks olema suurem" ütles Marlen

1 kommentaar:

  1. Mina lugesin vist Delfis mingit nupukest :DD, aga nalja tegid mulle inimeste kommentaarid, eriti üks, kes soovitas ilvese kinni püüda ja keskkonna ametiss viia...

    VastaKustuta