Flash Calendar- Nature Theme

esmaspäev, 11. juuli 2011

Lubatud linnupildid

Kui tahtsin hakata pilte arvutisse tõmbama, siis selgus kurb tõsisasi, et mu kaardilugeja oli tuksis..väikese uuringu käigus selgus, et lihtsalt üks juhtmeke oli pooleks läinud ja seda andis edukalt tinaga parandada...kui Tiidul aega ükskord on... ja nüüd tal oli ja pildid on kenasti teile nähtavad :D
Ükspäev aga sain juba kerge ehmatuse osaliseks, kui nägin, et mu kass tõi oma suures armastuses minu vastu, mull ühe samasuguse linnukese, kes seal pesas istub...ei osanud kassiga mitte pahandadagi. Tõttasin kohe pesa kontrollima...ja ema ei olnud pesas...olin õnnetu. Õhtupoole läksin uuesti vaatama, et ehk ikka polnud see lind ja õige on pesas tagasi... ja seal ta istus ja vaatas mulle otsa :D Käin ikka aegajalt vaatamas, et kas kõik endiselt nii...tean, et see minu vaatamine midagi ei aita, aga ikkagi...
Aaa, muide me vaarikad hakkavad juba valmis saama :O Pole ükski aasta nii vara neid saanud, tavaliselt kipub see jääma juuli lõppu, aga selleaastane suur kuumus ja troopika vist mõjub neilegi. Tuleks seda vihma ometi ka...me pole siiani saanud mitte piiskagi vihma, viimati saime seda õnneistust nõks enne jaanipäeva. Heinad on kõik ilma vihmata valmis tehtud, lõhnavad ja rohelised, paremat pole tahtagi, aga nüüd oleks tagumine aeg vihma saada, sest muidu ei ela mu sibulad ja kartulid seda põuda üle...eriti sibulad, mille lehed kohati kolletuvad tippudest. Kui seda ilmajaama natukenegi uskuda( mis viimasel ajal ikka suht puusse on pannud) siis täna õhtul on meil järgmine võimalus seda kastet saada( mis juba nädal tagasi pidi kindlalt tulema, aga on päevade kaupa aina edasi lükatud) Saab siis näha...ehk tuleb ükskord ära ka :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar