Flash Calendar- Nature Theme

reede, 17. juuni 2011

Lõpuks ometi


Silo sai eile valmis...vähemalt see, mis oli maha niidetud. Kokku on meil siis 40 rulli, natuke oleks veel vaja. Ja nüüd võib rahus sadada ja kasta me põudset maad...küll on tore. Ja seda on nüüd juba sadanud päris mitu tundi ja praegugi räästas siriseb. Seega pärastlõunane elu toimus rohkem toas, ikka seda seapesa koristades, mis enam kriitikat ei kannatanud, hommikul tegin siiski veel kiire villapesu. Õhtuks nägi tuba juba päris elamiskõlblik :P

Aga siiski...üks asi on veel, mida ma täna tegin - jogurtivalmistamise kasti ....Idee tuli sellest, et kui hakkasin suvepoole siin nati jogurtit tegema ja pliidi alla enam suvesooja tõttu tuld teha ei saanud, siis tekkis probleem, et kuhu ma võiks panna selle jogurtipurgi, et ta ka soojas seisaks. Parasjagu seisis mul köögi nurgas kraasi kõrval üks villakott....mis oleks, kui topiks selle sinna sisse, mõeldud tehtud. Hommikul oli mu üllatus suur, kui jogurtipurk ikka veel soe oli ning jogurt täpselt parajalt hapnenud, e. jogurtiks muutunud. Siis mõtlesin, et ega ma saa jääda sinna villakotti seda purki toppima, teeks parem sellise kasti, mille ma vooderdan seestpoolt villaga. Selletarbeks mõtlesin kasutada sellist villa, mis oli juba lamba seljas pooleldi vilti läinud ja ühes tükis, seda oli mugav ümber purgi panna ja purgi väljavõtteski jäi kenasti õigesse kujusse. Loomulikult pesin villa enne ka puhtaks ;) Eks varsti proovin, kas ja kuidas siis kastimeetod töötab :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar