Flash Calendar- Nature Theme

kolmapäev, 15. juuni 2011

Loll pea, mis teha

Niimoodi ma kirjeldaksin hetkel ennast, kui ma õiget aegu unustasin kitsedele ussitõrjekuuri teha. Nüüd siis teen seda osadekaupa, et mitte korrapealt kogu piimast ilma jääda. Rohuks kasutan ikka albendazoli, mille piimajoogikeeld kestab vaid 4 päeva. Kõigepealt võtsin ette need, kel pole üldse tallesid ja selle ühe kolmikutega muti, kes koos talletutega ringi hängib...niivõrd-kuivõrd, sest tundub teine selline eraklik rohkem olema ja oma teid käima....
Tema neli päeva sai nüüd läbi ja vist natuke pealegi ja nüüd tõin ma ta nende talletute mammide juurde, et hakkan siis ka teda lüpsma, sest tema talled ka piisavalt vanad, et saavad ilma emmeta hakkama.
Ja siis läks kord nende kahe kitse kätte, kel ma just nädal-poolteist tagasi talled juurest võtsin....katsetasin, et kas võtavad veel talled omaks ja alla. Tundub, et üks võttis kindlasti, kuid teise jätsin oma kaksikutega siiski igaks juhuks lauta boksi, et vajadusel emmet paar korda päevas kinni hoida. Nende piima saan ma nüüd tarbima hakata pühapäevast alates...või siis laupäeva õhtust. Ja siis need ülejäänud kaks....hmm...need tuleb vist ükshaaval ära rohutada ja piim lihtsalt tallekeste kätte joota, sest nad on ikka niiiii maiad seda piima-vadakut ämbrist lürpima :P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar