Flash Calendar- Nature Theme

teisipäev, 10. mai 2011

Üllatus-üllatus


Toimetasin toas, kui järsku kuulen Bella kole kurja haukumist lauda poole. Minu kutsumise peale tuleb korra ära ka, kuid jookseb kohe tagasi ja haugub võimsalt edasi. Mõtlesin asja veidi uurida , kuid arvasin, ehk on seal mõni metsloom või teab kes...aga üllatus oli suur, kui mu pilk maandus üleval katusel ja märkasin selliseid uhkeid olevusi. Ma ei ole teab mis ornitoloog, aga minu arust on need ju valged toonekured, mida Hiiumaal ikka suht harva näeb, sest siin nad ju ei pesitse...ei tea küll miks, aga nii see on. Aga nüüd nad mu laudakatusel rõõmsalt istusid ja natuke sain ma neid ka pildistada, kuid läksin vist liiga lähedale ja nad lendasid ära ja tõenäoliselt nad sellise kisakoti, nagu Bella, juurde tagasi tulla ka ei taha, aga mine sa tea, ehk oleme esimese toonekure pesa omanikud...noh väga loll naiivitar siinpool :P

2 kommentaari:

  1. Meil ikka vanainimesed teadsid rääkida, et kus majakatusele kured pesa tahtnud teha, seal peres olla järelkasvu oodata :D Nii et vaadake ette!
    Siinpool on ikka päris palju neid teede ääres elektripostide otsas näha, heinaajal jalutavad linnud traktori järel ja nopivad hiiri, rohutirtse..

    VastaKustuta
  2. Ei neid linde koerte kisa häiri. Meil iga kevad koerad lõugavad nende peale...sellegipoolest on nad iga aasta platsis. Sel aastal nii julge veel, et patseerib sinust mõne meetri kaugusel. Ja koerad kärgivad vaid algul...hiljem harjuvad ja ei vaevu enam:)

    VastaKustuta