Flash Calendar- Nature Theme

reede, 13. mai 2011

Blogi pani segast....

Paar päeva on blogiga olnud mingi probleem....ma kirjutasin üks hommik siia terve pika jutu, mis minu arust ka kenasti ära avaldati( vähemalt mina nägin seda ) aga nüüd vaatan, et täiesti ära kadunud...ja uuesti ei viitsi ma seda ka trükkima hakata...
Aga kokkuvõtvalt ja lühidalt oli sisu see, et nüüd on minugi lambad-kitsed läbi suure tallekisa ja segaduse õues...kisa jätkus õues päris pikaks ajaks...noh...igaaastane suur segadus ja jama nende talledega, kes mitte ei mõista vabatahtlikult ise õue minna.
Veel sai katsetatud mõnel päeval survepesuriga villapesu, mis peaks mainima, edenes päris hästi...vähemalt niikaua, kuni see turbootsik töökorras oli ja ei ole streikima hakkanud...päris vihale ajas, ei aitanud enam ei koputamine ega peksmine ega ka lihtsalt palumine...aga nüüd varsti saame ehk uue, sest see vana lakkas täiesti töötamast...vist mingi praakvärk või lihtsalt nõrguke..sest naabri oma, mis on sama firma oma, töötab laitmatult ja mehe tark pilk ütles, et see torbovärk seal sees on tugevam( vist metallist, aga meil oli plastist)...võta kinni, aga uus on siiapoole siiski teel...saab siis näha

4 kommentaari:

  1. Nõrgematel pesuritel lendab pigem pääsik, kui turbo otsik...halb õnn sul vist .

    VastaKustuta
  2. Minul kustusid kolm kommentaari blogist ära, nii et see oli mingi üldine jama :-(

    VastaKustuta
  3. Hehhh...täna hommikuks on see kadunud postitus ka tagasi :P....saa sellest siis aru...
    Airile...ehk siis uus turbo tuleb parem :P Loota ju võib :D

    VastaKustuta
  4. Noojah, ja mina mõtlesin, et mina olen ületöötamisest sassi kamminud, et oma blogis oma kommentaari enam ei näe. Nüüd panin uue, sest pole ka see vana tagasi tulnud.
    Kaire, lugesin seda õueajamise postitust ja sain ikka väga kõvasti naerda. Täitsa elavalt tuli see jama silme ette :).

    VastaKustuta